čtvrtek 31. října 2013

Lakování...

Přeji hezký večer..
Je tu můj první článek a bude o lakování. Lakování nehtů mě baví, nebojím se výraznějších barev a ráda zkouším nové věci. Tak tomu bylo i tentokrát. Narazila jsem na růžové perličky na nehty od firmy Essence. Když jsem je viděla, bylo rozhodnuto, že je chci. A sleva byl jen příjemný bonus.
Perličky jsem použila pouze na prsteníček každé ruky.
Jako lak na nehty jsem použila lak společnosti uma cosmetics v odstínu sweet love.
Pod lak jsem použila 24/7 nail base od společnosti essence. Tuto bázi mám ověřenou, a vím, že mi nehty ochrání před obarvením.
Perličky jsem si chtěla přelakovat a pojistit si tak výdrž, ale při pokusu se mi bezbarvý lak obarvil na růžovo a perličky svou růžovou barvičku ztratily. Nevadí, čeká mě druhý pokus. Perličky se mi podařilo nanést znovu a hurá, výsledek je hotový.
Lak od společnosti uma drží dobře ještě dnes, nehty jsem si lakovala v neděli 27.10.2013. Bohužel to nemohu říct o perličkách, ty mi odpadaly už v úterý, první den v práci..
Jak jsem již psala, hned první den v práci perličky opadaly, možná jim nesvědčí, když s nimy celý den píšete na PC. Perličky postupně opadávaly a zůstaly po nich dírky v laku.
Jako ozdoba na jeden večer či den, kdy chcete zaujmout určitě, ale na delší dobu to asi není.

přeji hezký večer




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.