středa 5. listopadu 2014

Balíček a příjemné překvapení...

Hezký teplý večer..

Já vím, že je listopad, ale teploty kolem 15 °C mi prostě vyhovují.. A co vám?

Ale teď k tématu.. 30.10.2014 jsem byla na svém prvním nákupu v parfumerii Sephora. Nalákala mě jedna akce, ale využila jsem nakonec akci jinou. Nakup 3 výrobky od značky Sephora a ten 3. nejlevnější máš za 1,- Kč. Super akce, ale co vím, tak už akce neplatí. Z nákupu jsem byla nadšená a co jsem si koupila můžete vidět tady
Ten článek jsem uveřejnila i na fb stránky Sephory. Nějak se to seběhlo a paní ze Sephory mi napsala, jestli bych jim poslala mou adresu, že mi pošlou nějakou drobnost. Nikdy jsem takové jednání nezažila, sice mám blog, ale tohle se mi ještě nestalo. Nevím čím jsem si to zasloužila, ale jsem moc ráda a děkuji.



Rovnou říkám, že jsem nečekala zázrak.. Nevěděla jsem co mohu čekat, ale spíš jsem počítala s tím, že mi přijdou nějaké vzorečky krémů nebo tak, ale chyba lávky..... 



Dnes jsem přišla z práce a snoubenec na mě huláká, že tu něco mám. Koukám balíček, ale nic jsem si neobjednala, na obálce vidím Sephora a najednou mi to dochází. 

Otevírám obálku a začínám lapat po dechu.. Jsou tam dva produkty značky Sephora v plném balení. A ručně psané poděkování za přízeň. Za přízeň? Byl to můj první nákup a já jsem byla spokojená a ještě dostanu dárečky. Hurá.. V poděkování je i vložená poukázka na slevu 20%, která platí pouze do 10.11.2014. Tak to využiji určitě.. Vysvětlení níže v článku.






První a celkem nápadný je Eye glitter + primer v odstínu 02. Blue. Chviličku mi trvalo, než mi došlo co to vlastně je.. Báze na glitry a glitry. Když otevřu víčko je tam báze i malé zrcátko.. A k pigmentům se dostanu odšroubováním vrchního dílu. Jasný, barva je dost výrazná, ale toho se zase až tak nebojím. Ráda to vyzkouším.Jsem zvědavá jestli báze glitry udrží.




Druhý produkt je zlatá řasenka s glitry a na konci je štěteček na linku. Už vím, že jako linky to budu používat hodně často. 






Ještě k mému prvnímu nákupu. Od té doby jsem použila jednu šumivou tabletu do koupele a vím, že budu kupovat další. Ta vůně je neskutečná a cena taky. Zkouším i jejich bázi, ale stále nemám asi ten pravý cvik, protože jedno oko drží a druhé se mi slije.. Nevadí, mám totiž zálusk na jejich stíny, tak uvidíme, jak udrží vlastní značku. Bázi od Benefitu na póry používám a nic lepšího jsem na ně nikdy neměla. Dále jsem si zamilovala jejich oční roll on, je to tak příjemně chladivé, když to přiložím po chvilce uležení v ledničce. Hydratační krém, se mi ihned vsakuje, nelepí a díky tomu, že mám pleť dehyratovanou, tak se jí tento krém líbí a vždy po nanesení jakoby ožije. 

Ale co je má láska a díky čemu určitě využiji slevový poukaz je CC krém od Sephory a toaletka. Při návštěvě jsem dostala vzoreček, ten mi vydržel na 5 použití.. To mi přijde dost, ale zase si mohu udělat názor, zda mi bude výrobek sedět.. Díky tomu jsem zjistila, že make up nepotřebuji. Pleť mi krásně sjednotí CC a žádné velké problémy s pletí nemám. Důkaz místo slibů,  co CC umí? Foto. Nikdy na fotky nepoužívám filtr, i když potom jsou fotky hezké, přijdou mi trochu lživé.. Tak sem dám foto bez CC krému a s CC krémem.. Snad i vy uvidíte, že hezky sjednocuje a bohatě mi to stačí, abych mohla mezi lidi.. 

První foto tedy jen já, bez make upu a líčení...  Tak se prosím nelekejte..

já bez ničeho...

A tady už já s líčením a na pleti mám Benefit, CC krém a pudr s tvářenkou..









Takže o víkendu opět chytím nakupovací mánii a pojedu do Sephory, přeci slevu 20% nenechám propadnout.. 

Mám zálusk na stíny od Sephory, CC krém, toaletky od Sephory, tabletky do koupele, micerální vodu, krém na vrásky, možná nějaký OPI lak, třeba už tam budou mít i tu péči.. No tak uvidím, mám toho v plánu docela dost.. Něco z toho budou už dárky pro rodinu na Vánoce a do speciální giceaway.

Děkuji Sephoře za zaslání produktů pro radost za přízeň. Nečekala jsem to, ale oba produkty si užiji a vyzkouším.. 

Jakou vy máte zkušenost s obsluhou v parfumeriích a v Sephoře?


Přeji krásný večer
Lucka





8 komentářů:

  1. Veď si krásna aj bez makeupu :)) Tá kozmetika je pekná, pigmentácia úžasná ! Hlavne tá tyrkysová farba nádherne vynikne na očiach ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.. nevím jak ty, ale když já na sebe koukám, všude vidím chyby.. vrásky, pory, pihy atd atd.. ano, už vím, že pokud chci aby oči vynikly, musím zvolit kontrast

      Vymazat
  2. Ta tyrkysová je skvělá ! moc ti sluší :) b

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé tak to bylo fakt milé překvapení, které rozhodně potěšilo :) Taky jsem se s tímhle ještě nesetkala. Chjo taky bych se někdy chtěla podívat do Sephory,ale nejbližší je ode mě 250 km :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. překvapilo to moc.. 250km? to je hodně daleko.. já jsem v Pce naštěstí za 25minut, když jedu tak nějak normálně

      Vymazat
  4. To muselo být strašně super překvápko. Je bezva, že se některé firmy pořád chovají tak nějak vděčně a neberou vše jako samozřejmost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mile mne to překvapilo a zjistila jsem, že když se člověk "pochlubí" dobrou zkušeností je to lepší, než být pořád zlá a vše všem vyčítat..

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.