středa 9. prosince 2015

Že by kreativní duch?

Hezký den vám  přeji..

Dnes opět trochu z jiného soudku.. Člověk není živ pouze kosmetikou a nákupy a já měla nějaké období, kdy si má psychika řekla, chce to změnu..





Jaký se dnes máte? U nás v práci byla včera schůzka všech vedoucích a už jich máme kolem 50, tak to byl opravdu blázinec, a dnes se všichni probrali k životu a začínají pracovat, navíc se nám blíží konec roku, tak se každá z nás snažila ulovit jich co nejvíce, aby nám dopodepsali co je ještě potřeba.

Minulý týden jsem si koupila první výzdobu na Vánoce a chci vám to ukázat. Bylo to tak roztomilé a za super cenu, že jsem si to vzala. Je to LED řetěz s hvězdama. Já jsem na hvězdy magor, tak jsem si to vzala. Ještě nevím kam to použiju, ale je to tak krásný. Na dvě tužkové baterky, délka 1,5 metru.

za dne


a za tmy

Jenže po příchodu včera domů dobrá nálada opadla, jak to tak vypadá kocourek je asi marod na ledviny, tak jsem měla bojovku, ale zvládla jsem to, teď se budou dělat testy, má dietu a snad už to bude dobrý.

Náladu mi ovšem zlepšil drobný nákup. Neodolala jsem a koupila jsem si naušničky. Budu je nosit? Nevím, ale byly tak krásné, že jsem si je vzala.



Jak jsem vám tady již psala, tak jednu chvíli jsem nevěděla kudy kam. Měla jsem takové období, že mě nic nebavilo, nic mi nedělalo radost. V tu chvíli, jakoby náhodou jsem našla v Hradci Králové jeden kreativní obchůdek a paní Katka, tam zrovna dělala kurz na BigShot. Nevěděla jsem co to je, navíc jsem byla vždy poměrně levá a tak jsem si řekla, že do toho půjdu. Zkusím něco nového, rozšířím si obzory.

Přišla jsem na kurz a věděla jsem, že tohle mě bude bavit. Že to využiju na mnohem více věcí, Na přání k Vánocům, k narozeninám, že si ozdobím diář na další rok, který jsem si koupila. Mám diář krásný, ale stejně si ho chci upravit k obrazu svému

BigShot je v současné době oblíbený pomocník v papírovém světě scrapbookingu. Je to vyřezávací a embossovací mašinka, s jejíž pomocí vyčarujete krásné dekorace, aplikace či detaily, které váš projekt vyzvednou o další úroveň. Toť povídání z netu, v reálu to znamená, že když si chcete udělat nějaké výřezy nebo připravit nějaké drobnosti a vystřihovat se vám to nechce, nebo to není ani někdy dost dobře možné, vezmete na pomoc právě BigShot.

Kurz byl super, milý kolektiv, bylo nás tam jen pár, ale člověk rád pozná nové lidi. No a od té doby jsem se nějak přepla a více než kosmetiku jsem si kupovala různé papírové vychytávky jako washi pásky, razítka, barevné papíry, drobné dekorace na papír, jako třeba moje oblíbené lepící perličky na papír.

Když jsem v práci ukázala, čím se po práci relaxuji, kolegyně po mě chtěla, abych jí dvě přáníčka udělala pro její kamarádku a známou. Hrozně mě to bavilo a podle zpráv se i líbily.

Co vám budu povídat, moje zásoba papírenského vybavení se zvětšuje a stejně mám pocit, že je toho málo. A mojí láskou jsou věci z řady Gorjuss girl.. Ty holčičky přesně vystihují snad všechny pocity a jsou tak krásné.

Doba kdy jsem se bavila pouze kosmetikou je prostě pryč. Moje mysl, potřebovala po práci vypnout a vidět někde výsledky. Navíc do PC koukám v práci celých 9 hodin.

Teď se ještě chystám na vánoční přáníčka, ale pořád se k tomu nemohu dostat, ale zatím vám ukážu co jsem už udělala a mou skromnou sbírku věciček k výrobě.


















Hezký den přeje
Lucka

12 komentářů:

  1. Moc krásné! Líbí se mi jak tvoříš. Nakoupila sis super věci!

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy je třeba se pořádně nakopnout, aby chmury byly zapomenuté. A ten tvůj kurz byl na to, jak dělaný. Krásná práce!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc.. ano máš pravdu, občas je to potřeba

      Vymazat
  3. Juu, to je krásné, všechny ty věcičky na tvoření, to bych potřebovala. Ozdoba z hvězd je moc pěkná. Já si letos též koupila hvězdné ozdoby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to potřeba, koupit i něco jiného než kosmetiku

      Vymazat
  4. Opravdu moc hezký článek:) Dobré věci sis nakoupila 👍👍☺

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu moc hezký článek:) Dobré věci sis nakoupila 👍👍☺

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pěkný blog mohla by ses prosím podívat na náš ♥ http://queens-style.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ja obdivujem kazdeho s kreativnou dusou, podla mna to je uplne super!
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.