pondělí 14. července 2014

Lakování...

Hezký první večer dalšího týdne přeji..

Máme tu další začátek týdne.. A i když velmi pomalu, tak se mi blíží dovolená. Tu mám až příští měsíc, ale už se nemůžu dočkat.. Původní plán byla dovolená v Egyptě, ale bavili jsme se o tom s přítelem a rozhodli jsme se, že uděláme změnu.. Takže jsme si koupili poznávačku do Itálie.. Florencii, Vatikán a Řím musím říct, že se opravdu těším.. Ještě bychom chtěli do Paříže, na to mě nalákaly holky blogerky, které tam nedávno byly.. Dovolená, kde budu ležet jako vyvržený vorvaň bude snad příští rok.

No, a abych tak mohla ležet, musím na sobě začít makat.. Tentokrát bez výmluv a vážně..Takže jsem si našla jeden cvičební program a budu muset začít. Závidím vám všem, kdo hubnout nepotřebuje nebo nechcete.. Ale to je na jiný článek..

Dnes tu bude lakování.. Chtěla jsem vyzkoušet něco jiného, ale ať jsem na nehtech tvořila cokoli, vypadalo to hrozně. Jako vážně.. Takže jsem nakonec zvolila osvědčenou taktiku.. A tou je, světe div se, pískový lak od Gabrielly Salvete v odstínu Blueberry Milk 11. Krásná barvička, jako ostatní pískáče, rychle schne, a proto je mám ráda.. Ale tím, jak vytvoří nerovný povrch na nehtu, mám takové nutkání si lak z nehtu servávat a to docela bolí.. Nicméně má super výdrž, jen to odlakovávání je noční můra.





Hezký večer přeji

3 komentáře:

  1. já hubnu jednoduše...nežeru =D zjistila jsem, že veškeré holky, co dělají nějaký sport jsou mnohem víc oplácané než já....takže se mu raději úspěšně vyhýbám =D
    Jinak si tu poznávačku užijte =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji.. když mě bohužel nežrat nepomáhá, protože žeru hormony a kynu pořád :-(

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky :) a ta tmavá orchidej je prostě nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.