středa 6. srpna 2014

Recenze - Himalaya Herbals část třetí

Hezký den přeji..

Dnes tu bude poslední část recenze na značku Himalaya Herbals. A bude o Nimbové čistící pěně na obličej.

Je to poslední produkt, který jsem si koupila. Ne proto, že bych jich více nechtěla, ale proto, že více produktů už jsem v Tescu neviděla. Škoda. Ale na stránkách Himalaya na fb jsem dostala potřebné informace a teď už vím, kam mám vyrazit na nákupy.

Podle popisu jde o antibakteriální mycí pěnu na obličej s výtažky z Nimba, kurkumy a silicemi z oddenků trávy Vetiverie, je určena pro péči o problematickou pleť. Šetrně zbavuje pleť mazu, nečistot, stahuje póry, zabraňuje tvorbě pupínků a osvěžuje pleť.

Použití : Navlhčete obličej, naneste pěnu a jemně masírujte. Omyjte a osušte.

Velikost balení je 150ml, má pumpičkový aplikátor. Stačí 2x pumpnout a mám to na celý obličej.. Vůně není jinak výrazná a nevadí. Já sama tuto pěnu používám po odlíčení make upu na dočištění, nebo ve dnech kdy se nelíčím vůbec si tím obličej vyčistím. Cena balení myslím kolem 100,- Kč.

Vzhledem k tomu, že používám 3 produkty této značky, tak má pleť se zbavila krupičky, pupínků také nemám moc, ale ty bych v tomto období spíše přisoudila jiným věcem.. Pleť se mi zdá jasnější a hladší po každé aplikaci. Co se týče regulace mazu, tak za mne tedy určitě ano.. Myslím, že na takové 3-4 hodiny se mi pleť přestane lesknout úplně. Což je pro mne skoro malý zázrak. Stažení porů se dostavilo, není to, že by mi zmizely úplně, ale hodně se to zredukovalo. A to mi věřte, že tohle si hlídám každý den u zrcadla.

Za mne tedy mohu říct, že za pár korun spousta muziky.. A jsem ráda, že jsem tuto značku náhodou našla a hodila ji do košíku. Ještě bych ráda zkusila krém, ale to budu muset sehnat někde jinde.







Přeji hezký zbytek dne
Lucka 

2 komentáře:

  1. Ja milujem vsetko od Himalaya Herbals. Vsetko co som vyskusala bolo skvele!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, už si brousím zuby na další věci

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.