středa 19. listopadu 2014

Vlásky lehké jako pírko...

Hezký večer přeji..

Dnes to bude rychlá recenze.. Na tekutý kondicionér značky Lush. Ale ještě před ní, dnes jsem měla v poště, konečně, katalog od Sephory. Chyba lávky, už teď vím, že spoustu věcí nutně potřebuji a nechápu jak jsem je mohla přehlédnout při poslední návštěvě. Před malou chvilkou mi píply sms, už mám na cestě balíčky, které jsem objednávala během dne dopravného zdarma.



Teď už se vrátím zpět k tématu.. Při mém jednom pominutí mysli, jsem si nakoupila poměrně dost věcí od Lush. V prvním kole jsem si koupila malou verzi tekutého kondicionéru na vlasy s názvem Veganese. Ano, cena je vyšší, ale balení o velikosti 100ml mi vydrželo tuším kolem dvou měsíců. Produktu stačí velmi málo a i tak se hezky rozetře do vlasů.. Při prvním nákupu jsem ho brala naslepo po e-shopu a jediný důvod byla uváděná citrusová vůně. Tu já prostě miluji.

Oficiální popis ze stránek : Citron pro lesk, mořská řasa pro měkkost a bylinné nálevy pro zdravou vlasovou pokožku. Lehký kondicionér na normální a jemné vlasy nezatíží a uchová objem, pomáhá taky proti elektrizování. Místo lanolinu jsme použili agar agar gel, proto je vhodný pro vegany a všechny, kdo si přejí krásně nadýchané, lesklé kadeře. 

Když už jsem ho začala používat nestačila jsem se divit. Vlasy jdou skvěle rozčesat a co je co říci. Nemyslete si o mě nic špatného, ale mám kudrnaté vlasy, a aby mi vydržely kudrlinky, moc často vlasy nečešu. Samozřejmě před mytím a po mytí vlasů, ale jinak ne. Líbí se mi ty kudrlinky. Takže proto byla fuška najít něco co mi pomůže vlasy rozčesat a polovinu mi jich při tom nevyrve.

Co jsem tedy zpozorovala při používání kondicionéru? Snadné rozčesávání, úžasná vůně, která vydrží do dalšího mytí, objem ve vlasech, za mne tedy i fakt, že se mi méně mastí vlasy, lesklé vlasy, nezatížené vlasy..

Proto tedy, když mi došlo malé balení, pořídila jsem si balení větší, o velikosti 250ml. Cena je tedy 425,- Kč, ale skoro neubývá a já miluji jeho vůni. Doma mám sice ještě jeden kondicionér, ale tohle je a bude má stálice.

Samozřejmě nesmí chybět foto produtku..





A foto mých vlasů..




Jaký je váš oblíbený kondicionér?
Lucka

1 komentář:

  1. Strašně se mi líbí tvůj styl psaní ♥ Je takový čtivý :D

    https://applecosplay.blogspot.com/ Můj blog ~♥

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.