úterý 17. listopadu 2015

Výletujeme..

Hezký sváteční večer přeji..


Vím, že by to měl být blog o kosmetice a takové články tu budou zase, ale v tuto chvíli mám spíše pocit, že je všude kosmetiky až moc.

Ale teď už k dnešnímu článku, jak si užíváte volný den? Musím uznat, že mě to opravdu velmi pomohlo, nějak mám poslední dobou pocit, že na mě všechno padá. Nevím čím to, ale když jdu do práce, mám pocit, že se mi srdce zastaví jak jsem ve stresu. Konec roku a na účtárně je to blázinec a jak stárnu, nějak zle to zvládám.

Mimo jiné i z tohoto důvodu hledáme s manželem možnosti jak alespoň na chvíli zmizet z dosahu technologií. Když manželova práce dovolí, jezdíme na výlety. Miluji řízení auta, takže relaxuji i při něm.

Naposledy jsme byli na návštěvě hradu Potštejn, tedy spíše na zříceninách.. Byl to příjemný výlet a ještě jsme chytli krásné počasí. Bohužel s příchodem zimy, se většina památek uzavřela a teď tedy musíme čekat na otevření v nové sezoně.

Ale už teď jsem si našla novou zábavu, jakou ? To vám ukáži zase někdy jindy.

Po příjezdu na místo, parkovné bylo zdarma, jsme uhradili pouze vstupné s výkladem, tuším kolem 50,- Kč a čekali jsme až prohlídka započne. Samotná prohlídka trvala cca 2 hodinky a od paní průvodkyně jsme slyšeli i legendy, které mě vždy baví ze všeho nejvíc.

Ještě tedy než se podíváte na fotky z výletu, mám tu pro vás jednu fotku, která patří spíše k minulému článku. Naše snubní prsteny. Ano, máme černé prsteny, jsou z wolframu, můj prstýnek váží 12g, což je opravdu hodně, na druhou stranu si každou chvíli uvědomuji, že mám pořádný závazek :-) Rozhodnutí bylo spíše praktického rázu, žluté zlato se nám nelíbí, bílé by bylo zbytečné, stříbro a zlato nic nevydrží, jde o to, že můj manžel pracuje rukama, takže je potřeba něco co by všechno vydrželo. Ve hře tedy byla ocel a nebo wolfram. Ocel je fajn, ale nijak nás to neuchvátilo a proto jsme chtěli wolfram. Prsteny se nám vyráběly na zakázku v USA a výroba trvala tak dlouho, že nestihly přijít na naši svatbu. Škoda.


Ještě vám ukáži, jak jsem si zútulnila pracovní místo naší fotografií.


Teď už jen pár fotek z místa. Pokud tedy máte Potštejn někde poblíž a ještě jste tam nebyli, mohu výlet na něj jedině doporučit.









Krásný večer přeje
Lucka

4 komentáře:

  1. Ty prsteny vypadají překrásně! Vidím takové prvně :) My máme klasické ze žlutého zlata, protože máme zlato rádi. Můj bratr, který se ženil minulý rok dostal snubní prstýnky od babičky, jsou tedy z padesátých let a musím říct že jsou úžasné, je to skvělá památka a vzpomínka...
    Je dobře že si užíváte výletů. Já na hrady a zámky vůbec nejsem, nebaví mně to už.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, chtěli jsme něco jiného a tohle se asi povedlo..
      mě ty hrady zase nebavili před tím

      Vymazat
  2. Ty jo, ty prstýnky jsou zajímavý, taky jsem nikdy podobný neviděla. Ani jsem netušila, že je možnost si udělat černé prstýnky. Mně by se líbil taky nějaký zajímavý, klasické zlato ani stříbro nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrá zpráva pro tebe je, že si můžeš udělat jakékoli.

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.