sobota 30. listopadu 2013

Gabriella Salvete - oční stíny

Hezké sobotní odpoledne,
dnes pro Vás mám ukázku očních stínu od Gabriella Salvete. Je to jejich "novinka" na podzim. Doma se mi sešly tři oční stíny a až teď tedy píši tento článek.
Mám odstíny 02, 04 a 05. Všechny tři stíny mají krásnou texturu a vydrží poměrně dlouho, já používám bázi pod oční stíny a tak mi tyto stíny vydrží celý den. Jsou krásně lesklé. Balení stínů se mi líbí.. Jen doufám, že jich GS vytvoří víc, protože takto krásné a kvalitní stíny v drogerii jen těžko seženete a 6 odstínů se mi zdá málo.

bez blesku

s bleskem









Odstín 02 je hnědá barva s leskem, cena je tuším kolem 80,- Kč, ale pokud chytnete akci v tetě, rossmanu nebo dm dá se koupit i mnohem laciněji.

bez blesku

s bleskem


Odstín 04 je krásná růžová barvička, která se dá použít i do vnějšího koutku.

bez blesku

s bleskem

Odstín 05 je můj nejoblíbenější z mojí trojice. Krásná tmavě zelená.


A takto vypadají všechny stíny vedle sebe. Nahoře jsou stíny bez báze pod oční stíny a dole jsou s bází.

zleva : GS 02, 04, 05

GS odstín 05

GS odstín 04

GS odstín 02



1 komentář:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.