pondělí 11. listopadu 2013

nákupy v Pce

Hezký podvečer..
tento týden mám v práci dovolenou a mimo věcí, které musím ještě zařídit jsem se rozhodla vyrazit do Pce, na Třídu Míru, do prodejny Rossmann.
I v Hradci Králové máme Rossmann, ale bohužel není zde v prodeji kosmetika značky Catrice.
A když už jsem tam byla pořídila jsem si toho víc, abych tam nemusela jezdit každou chvíli.

Pořídila jsem si něco málo do bytu. Svíčky vypadaly kouzelně a krásně voní. Koupila jsem si tři vůně - magnolie, pomeranč a konvalinka.




Dále jsem si pořídila odličovací ubrousky, peelingovou masku a pleťovou vodu na smíšenou pleť.



 No a teď už jenom dekorativní kosmetika Catrice. Vím, že tuto značku vybárí stejná společnost, která vyrábí i značku essence. Nicméně, Catrice, je o něco dražší a musím říct, že jsem byla hodně překvapená z výběru stínů. Přesněji řečeno, chtěla jsem si koupit stíny Catrice Liquid metal a ty barvyjsou krásné, uvidíme jak budou vypadat na očích. Dále nějaké paletky, set na kouřové líčení očí a dvě krásné rtěnky, lak na nehty, na který se těším jak bude vypadat na nehtech. 
Samozřejmě budu informovat jak jsem s těmito výrobky spokojená. 



vše od Catrice

Liquid metal stíny

Liquid metal

Smokey eyes . hnědý

Smokey eyes - hnědý

lak na nehty Genius in the bottle






Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.