neděle 26. října 2014

Dnešní look...

Hezký večer přeji..
 
Máme tu zase neděli a zítra musím do práce.. Bude nás tam jen pár, tak doufám, že to bude v pohodě.. Dnes jsme se snoubencem vyrazili na oběd s mou budoucí tchyní, tchánem a švagrovou. Přijela z Ruska a chtěla nás vidět.. A k této příležitosti jsem si i vytvořila líčení. 
Teď mám nějaké období kdy se mi líčit prostě nechce.. Nějak mi teď stačí řasenka a jdu..


A jak jsem tedy nakonec vylezla ze dveří?

Na obličeji mám :
korektor - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff
pudr - Super Finishing Powder od Glazel
kontury -  Face contour Kit v odstínu light od Sleek
korektor - Match perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory
tvářenka - Hot Mama od theBalm
rozjasňovač - Mary-Lou Manizer od theBalm
rtěnka - Soft Sensation od Astoru v odstínu 602 Soft Caramel

Na očích :
báze pod stíny - Inglot
stíny - na celé pohyblivé víčko jsem nanesla lesklý oční stín Seductive, do záhybu oka jsem použila matný stín Sexy a do vnějšího koutku jsem použila stín Silly, všechny stíny z paletky NUDE tude od the Balm, přes celá víčka jsem udělala černou linku značkou Makeup Revolution
řasenka - Sexy pulp od Yves Rocher
obočí - lash & brow gel mascara od essence







Jaké jsou vaše oblíbené barvy na podzim při líčení?
Lucka

19 komentářů:

  1. Velmi hezky jsi se nalíčila!
    Já se teď líčím hodně modrou a tmavě zelenou, takže dosti výrazně :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné líčení! Jemné a decentní. Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. zajímavé a takové jemné líčení ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, líčím se podobným způsobem, místo rtěnky tedy lesk, ale oči také hodně do zlato-hnědé, případně do světlé růžové, jemné líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, výrazné se mi líbí, třea ILoveMakeUp má super líčení, ale já na to nemám to něco aby to vypadalo tak krásně..

      Vymazat
  5. Se školou už zase nějak ráno nemám čas na stíny (max. trocha bílého matného stínu přes bázi) ani na linky (gelovky)...proto plánuju koupit nějaký nový fix na linky, abych to měla ráno šup šup..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s fixem to neumím, nevím proč, ale nějak je to na mne moc.. ale zase mám ty tekuté od essence a s nima jsem raz dva hotová

      Vymazat
  6. moc pěkné :) stíny podobným odstínů mám moc ráda, také je často volím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.. beru to tak, že je to takové neutrální a můžu s tím i do práce

      Vymazat
  7. Povedené líčení. Decentní a jednoduché. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne líčenie. Je vidieť, že sa tomu venuješ dlhšie. Pekne zvolené farby, ktoré navzájom korešpondujú a páči sa mi aj tá jemnejšia linka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jemné a pěkné, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.