úterý 21. října 2014

Jak si žiju - nákupy a povídání..

Hezký večer přeji..

Je to už doba co jsme se tu potkali, že? Dnes to bude článek do projektu: Jak si žiju. Nebude to za den, ale za několik dní, jak to u mě vypadá..



Jako první co vám chci ukázat, je to jak v těchto dnech vypadá můj pracovní stůl. Tím, že jsme koupili další pobočky, tak se množství poněkud navýšilo a já mám dny, kdy nejsem přes ty hromady vidět. Takže pokud chcete jít někdy dělat do kanceláře, můžete se podívat jak třeba dopadnete.. Nestěžuji si, jsem ráda, že tu práci mám, jen je toho občas hodně..




Ale teď už pryč z práce..

Zašla jsem se podívat do města a poprvé jsem si koupila šťávu z mrkve, jablka a ananasu. Bylo to drahé, ale fakt mi to chutnalo.. To mě přivedlo na nápad pořídit si domů vlastní odšťavňovač.. Máte s tím někdo doma zkušenosti? Vyplatí se to?


Pokračovala jsem do DM drogerie. Byla to jediná drogerie, kde jsem viděla testery slavných baby lips od Maybelline. Za cenu 99,- Kč bych si ho nepořídila, ale byl v akci tuším za 55,- Kč. Ano, mám svůj první baby lips s příchutí Pink Punch. Nevěřím, že to bude úžasný balzám, mám doma Carmex. Ale řeknu vám jednoduchý důvod proč jsem si koupila baby lips. Miluju svůj Carmex, ale mám tu klasickou verzi toho kelímku a tím pádem musím šroubovat. A navíc když jdu někde venku, tak je mi trochu nepříjemné ten prst do toho kelímku matlat a potom si to dávat na rty. Přeci jenom na prstech je toho spousta nečistého. Tak jsem se rozhodla, že si pořídím balzámek do kabelky, tenhle vysouvací. Jelení lůj jsem rovnou zavrhla, ta pachuť mi v puse vadí a ani to nevoní. Dermacol variantu jsem zamítla rovnou, labello a podobné mi neudělaly žádnou službu. Tak jsem si ho vzala. Krásně voní, hezky rty zbarví a víte co? Rty hydratuje. Je to milé překvapení.




Minulý pátek jsme šli se snoubencem na jídlo a já vlezla do Terranovy. Loni mi umřela moje oblíbená podzimní vestička, a tak mi přítel řekl, že mi koupí novou ať se jdu podívat. A našla jsem. Chtěla jsem sice černou, ale tu ve velikosti M neměli. Né, že bych byla tlustá, Velikost S mi byla úplně super, jen jsem ji nedopla přes prsa.. No co bych taky chtěla, když to šijou na žehlící prkna, bez urážky.. Tak jsem si musela vzít M a to už byly zase jiné barvy. No rovnou se přiznávám, mám barvu takovou lososo-růžovou. Barvička je to krásná, ale už z dálky je jasné, že podzimní barva to není. Ale nechci pořád nosit jen tmavou.



Rodiče v sobotu přišly na oběd a mojí mamce se moc líbila a v pondělí při návštěvě u rodičů jsem dostala předčasný dárek ke svátku. Vážně moje mamka ví, co mi udělá radost.



Co se mi podařilo dál? Vyhrála jsem soutěž u Flowerparis.. Markétku sleduji moc ráda a výhra mi udělala radost. Víte, že já moc štěstí na hry nemám a proto jsem z této výhry skákala radostí. A co jsem vyhrála? Náramek z gumiček.. Já na tohle moc nejsem, ale barvičky jsou super, tak si to dám ke klíčům. Dále jsem vyhrála plastový čistič na štětce. Tuhle věcičku jsem si chtěla koupit. Tak jsem zvědava jak to bude fungovat. Poslední nejlepší věcí, kterou jsem vyhrála jsou gelové linky od essence v odstínu 03 Berlin Rocks. Krásná temně fialová barvička. Už vím, co si dám zítra na oči.


To je asi vše.. co se u mne událo.. A co se chystá dále. Recenze, nákupy, spotřebováno a giveaway. Zítra mi přijde balíček od Yankee Candle, tak to spustíme.

Teď už vám sem dám fotky z procházek a z momentek doma.. Užijte si je..










Právě nám doma vypadl proud.  To je znamení, že mam článek ukončit a popřát vam krásnou noc.

Lucka

6 komentářů:

  1. Krásné fotky Luci!
    Gratuluji k výhře! Ten čistič na štětce vypadá fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji, někdy jsou spíše na zabití, ale už si to bez nich neumím představit

      Vymazat
  3. Kočička ♥

    Baby lip jsem měla v DM boxu, tak vyzkouším. Sama bych si ho však nepořídila :)

    Monča z Like Lady




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DM box jsem bohužel nevyhrála, tak jsem si ho musela koupit sama

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.