pondělí 9. února 2015

Dnešní look...

Hezký pondělní večer přeji..

Konečně jsem tu zpět, já vím, dlouho jsem tu nebyla, ale v práci byl blázinec.. Účetní roční uzávěrka, audit, uzávěrka měsíce, potom mě napadl nějaký bacil, přestalo mi jezdit auto, k tomu ještě nějaké rodinné problémy a zdravotní, ale navíc se mi povedlo zařídit i pár věcí k naší svatbě. 

Už vím jaký budu mít účes a už mám i kadeřnici, kytici a květinářku mám taky domluvenou, hudbu vybranou, na zkoušce šatů jsem již také byla, ale zatím to není ono. Takže hledám dál.. Vizážistka se mi snad ozve tento týden.. 

Navíc tento pátek jedu do Sephory, jsem tam objednaná na ten Brow Bar, který tam nově otevřeli od Benefitu. Vážně jsem zvědavá jak dopadnu. 

O víkendu jak jistě víte je Valentýn, ne, že bychom ho nějak slavili, ale 15.února máme se snoubencem výročí.. Tak si zajdeme někam na večeři.

Ale teď už k tématu.. Mám připravenou hromadu fotek s nákupy, recenze, články trochu mimo tuto sekci, bude pokus i o vaření, něco o svatbě.. 

Dnes tedy začneme zlehka, líčením.. Nějak zjišťuji, že toho na sebe plácám čím dál tím víc..

Na obličeji mám :
podkladová báze - the pore fessional od Benefitu a Dermacol matt control
make up - Revlon colorstay v odstínu 150 Buff, mixnutý s 123 perfect od Bourjois v odstínu N51 Light vanilla
korektor - Match perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory a fit me v odstínu 15 od značky Maybelline
pudr - Super Finishing Powder od Glazel a all about matt od essence
kontury -  Face contour Kit v odstínu light od Sleek
tvářenka - beautiful burgundy od uma cosmetics
rozjasňovač - Mary-Lou Manizer od theBalm
rtěnka - moisture renew od Rimmel v odstínu 180 vintage pink

Na očích :
báze pod stíny - Too Faced
stíny - do záhybu oka jsem použila oční stín, tmavě hnědý, matný z paletky od Inglotu smíchaný s tmavě hnědou od značky Make up for ever, na 2/3 pohyblivého víčka jsem použila stříbrný stín od Inglotu, pod obočí jsem použila matný světle hnědý stín z paletky od Too Faced, přes celá víčka jsem udělala černou linku značkou essence
řasenka - Giordani Gold 
obočí - eyebrow stylist set od essence









To je pro dnešek vše..
Přeji krásný zbytek večera

Lucka



11 komentářů:

  1. Lucinko, vítej zpátky. Budeš krásná nevěsta a na nové články a inspiraci se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, no s tou nevěstou ještě nevím.. rozhodla jsem se i něco zhubnout, tak mám co dělat :-)

      Vymazat
  2. Moc Ti to sluší Luci a jak píše Missy, budeš nádherná nevěsta! Budu se těšit na články!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji holk, jsem ráda, že se těšíte co pro vás vymyslím

      Vymazat
  3. Ja ešte nemám vybavené na svadbu nič, naposledy som sa pohádala s mamou a tým sa prípravy stopli :/.....Dúfam, že po svadbe dáš na blog nejaké fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, nějaké fotky v plánu sem dám.. já mám tu výhodu - nevýhodu, že si to vše zařizuji sama, takže mamka mi do toho moc mluvit nemůže. když by ano, tak bych se zbláznila. máte už datum?

      Vymazat
  4. Fakt krásné líčení a hodí se k tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc.. asi se v těchto barvách cítím nejlépe

      Vymazat
  5. Idealni líčení :-) moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.