čtvrtek 12. února 2015

Nákupy Manufaktura..

Hezký večer přeji..

Dnes tu máme čtvrtek, v televizi běží Whale Wars, o skupině lidí, kteří se snaží bránit lovu velryb.. Zajímavé vidět to jejich pohledem. Zítra pátek a já mířím do Pardubic do Sephory. Jsem objednaná na to obočí, dám potom vědět, ale když to vyjde, pojedu se snoubencem a možná dostanu dárek k našemu výročí. Asi vím co, ale nechci to zakřiknout..

Dnes si dáme malý mini nákup v Manufaktuře. Tento obchod mi poslední dva roky slouží jako jedna ze zastávek při nákupu dárků k Vánocům, tak nějak se to stalo, že jsem tam měla nějaké ty jejich body a mohla jsem si při dalším nákupu vybrat 15% slevu. No jak jinak, já a slevy, že..

Tak jsem tam tedy vyrazila s tím, že si pořídím pouze něco malého. Jejich výrobky mám ráda, ale ne všechny vůně mi sedí.

Tak si to tam tak procházím, slečna se na mě usmívá a nabízí mi pomoc, s díky odmítám. Jako první si do košíku házím malé tuhé mýdlo. Jedná se o peelingové rostlinné mýdlo s mandlovým olejem s vůní pomeranče a grepu. Líbí se mi to mini balení a voní i přes folii, vyražený nápis MANUFAKTURA je třešnička na pomyslném dortu.

Dále jsem si šla pro sůl do koupele, tu prostě miluji. Soli od MANUFAKTURY jsou prostě top. Doma už mám jedno balení relaxační soli s meduňkou, šetřím si ji. Při tomto nákupu jsem si vzala romantickou s růží. Co vám budu říkat, další sůl a další úžasná vůně. Koupel s ní je opravdu příjemná.

No, ale z čeho mám největší radost, to je relaxační zklidňující gelová maska na oči. Dlouho jsem tuhle věcičku hledala, ale to co jsem viděla, se mi moc nelíbilo třeba i strukturou částí, které si dáváte na oči. Podle popisu ochlazená funguje na unavené oči , redukuje otoky a zmírňuje bolesti hlavy. Funguje to tak, že si to dáte do ledničky vychladit a poté na oči. Když to dám na jejich avizovaných 60minut do ledničky, je to super, ale na očích to nevydržím mít moc dlouho. Jak jsem náchylná na bolesti hlavy, tohle mi nedělalo dobře. Tak jsem si dávala masku na ledničky na cca 10 - 15 minut a poté na oči. Používám ji od nákupu a jsem s ní více než spokojená, otoky očí mi opadly a je to příjemné. Navíc je možné tuto masku použít i na teplou variantu, kdy se dá ohřát v teplé vodě. Teplou masku jsem ještě nezkoušela, já raději chladím.

To byl tedy celý můj nákup v Manufaktuře, líbí nebo ne? Jaké jsou vaše zkušenosti s touto značkou?








Hezký večer přeje Lucka

8 komentářů:

  1. super nákup, hlavně ta maska vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. je fakt super, od té doby používám denně

      Vymazat
    3. děkuji a ta sůl už mi pomalu dochází, škoda

      Vymazat
  2. Tvoj nákup v Manufakture sa mi jednoznačne "líbí"! :) Skvelý výber :)
    Ja som s touto značkou spokojná, síce som od nich nevýskušala veľa vecí, ale tie čo som mala doteraz boli skvelé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, taky toho nemám odzkoušeno mnoho, ale vše je nebo skvělé. děkuji

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. je super, krásně me zbavila těch otoků kolem očí.. a to chlazení je příjemné plus

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.