pondělí 30. března 2015

Recenze - Exomega Emolienční krém

Hezký pondělní večer přeji.. 

Jak se máte při pondělku? Nám začíná v práci týden uzávěrky, ale i tak si musím splnit jeden restík, na který jsem málem zapomněla. Jedná se o recenzi produktu, který jsem získala k recenzi ze stránky Blogerky.cz, v jejich akci zapoje se do speciální výzvy.

Ke konci února jsem tam viděla výzvu na možnost otestování jednoho produktu, jednalo se Emolienční krém EXOMEGA D.E.F.I 200 ml. Zkusila jsem to a štěstí se na mne usmálo. 

Na začátku března mi přišel na poštu balíček s emoliečním krémem EXOMEGA D.E.F.I 200ml, odkaz na produkt najdete zde

Jedná se o emolienční krém na obličej a tělo, jedná se o značku A-derma. Produkt je s extraktem z výhonků ovsa rhealba. Krém by měl snižovat suchost a zklidňovat podráždění. 

Oficiální popis : Zvláčňující péče pro velmi suchou a atopickou pokožku. Kojenci, děti, dospělí. Laboratoře A-DERMA našly způsob, jak nejúčinněji zmírnit nepříjemné projevy atopické a velmi suché kůže. Díky jedinečné účinné látce - extraktu z výhonků ovsa Rhealba® dokáží přípravky řady Exomega zklidnit podráždění, snižují suchost a svědění a zanechávají kůži vyživenou a hydratovanou.

Složení : Extrakt z výhonků ovsa Rhealba® zmírňuje podráždění a zklidňuje pokožku. Filaxérine®, unikátní kombinace látky indukující filagrin a omega-6 esenciálních mastných kyselin pomáhá obnovovat kožní bariéru. Vitamin B3 pozitivně působí na mezibuněčnou hmotu. Glycerin hydratuje.
Složení neobsahuje žádné parabeny, žádné konzervanty ani žádné jiné složky, které působí jako konzervanty a mohly by tak potenciálně zvyšovat riziko vzniku alergické reakce.


Co mě ale při otevření velmi překvapilo bylo velmi zvláštní víčko. Přípravek je opatřen unikátním patentovaným uzávěrem D.E.F.I, což je ochranný hermeticky uzavřený systém, který zabraňuje kontaminaci složení bakteriemi zvenčí a zajišťuje sterilitu přípravku po celou dobu používání. Tuba s tímto uzávěrem tedy funguje stejně jako byste pokaždé otevřeli novou sterilní monodózu.  

Na suchou kůži trpím pouze v některých obdobích roku a jen na některých místech těla. Navíc pracuji celý den s papíry a suché ruce mám tedy neustále. U tohoto krému se mi líbí, že se velmi rychle vstřebává a nemusím se bát, že umastím faktury. Od mých suchých a popraskaných rukou a dlaní mi pomohl téměř okamžitě. Již po prvním použití jsem pocítila úlevu v hydrataci a ustalo mi to pnutí co jsem cítila na dlaních a také to otravné svědění.. V tomto období také velmi trpím na popraskanou kůži kolem nehtů. Mám ji tam suchou a popraskanou kolikrát až do krve. Po pravidelném používání se mi tento neduh zmírnil.

Krém jsem použila i na vyzkoušení u snoubence, který trpí na ekzémy, konečně jsme našli něco co i mému snoubenci pomohlo s jeho ekzémem na zádech. 

Tímto zastoupení blogerky.cz velice děkuji za možnost tento krém vyzkoušeno a nyní i několik fotek.  









A teď ještě foto kůžičky kolem nehtů před použitím.




A teď foto kůžičky kolem nehtů po použití. Doufám, že je tam ten rozdíl vidět, já ho cítím a to mi dělá radost.

 


Přeji krásný zbytek večera
Lucka



2 komentáře:

  1. Tento produkt by sa mi zišiel, keďže mám problém s kožičkou :/ Stále sa mi zatrhne a keď si ju chcem jemne odtrhnúť, tak mi ide dole celý prst :D A nevyzerá to veľmi esteticky..

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je přesně můj problém, tedy můj problém je v tom, že si když už se to docela zahojí tak si to sama zatrhnu a potom si nadávám

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.