středa 13. listopadu 2013

Dnešní look...

Hezké odpoledne...

včera jsem si nalakovala nehty novým lakem od společnosti Catrice v odstínu Genius in the bottle. V lahvičce lak hází odlesky, které se mi na nehtech bohužel objevit nepodařilo. Na nechtech je dostín zlato-zelený. Použila jsem lak ve třech vrstvách, barva je krásná a lak zatím drží.


Dnes jesm pokračovala v líčení se značkou Catrice. Použila jsem k tomu paletku Smokey eyes set s číslem 030 v hnědých odstínech. Ve stojanu Catrice jsem ještě viděla černou a fialovou variantu. Palteka obsahuje jeden hodně světlý odstín, který jsem použila pod obočí, středně tmavý odstín hnědé se spoustou třpytek, který jsem použila na celé pohyblivé víčko, tmavě hnědý odstín do záhybu oka a vnějšího koutku a paletka také obsahuje černou gelovou linku. Linka je hezky pigmentovaná a v paletce byl i štěteček, který jsem tedy nepoužila.


Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
pudr - Smooth Skin od NYC v odstínu Translucent
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
tvářenka - odstín Berry merry od Elf
rtěnka - Ultimate Colour v odstínu 230 Glamourize me od Catrice

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny použité z paletky Smokey eyes set s číslem 030
řasenku Diamante od Gabriella Salvete

vše co jsem dnes na obličej použila



Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.