čtvrtek 12. prosince 2013

recenze - nákup na Milani.cz

Hezké dopoledne,
tak jsem tady dnes s prvním článkem.. Jak jsem již včera psala, měla jsem na poště jeden z balíčků, který netrpělivě očekávám.
Dnes ráno jsem si pro něj hned zaskočila. A byl to balíček s kosmetikou Milani.
5.12. jsem na jejich stránkách zahlédla 50% slevu na vše. Nikdy jsem kosmetiku Milani neměla, ale když měly 50%, řekla jsem si, že něco vyzkouším.
Kosmetiky mám hodně a proto toho moc nepotřebuji. Ale koupila jsem si jeden lak na nehty v odstínu Hipster Plum, jednu rtěnku v odstínu Raspberry rush a dvoje oční stíny. Se stíny byl vážně problém, protože když jsem viděla ty krásné barvy, koupila bych si jich klidně mnohem víc. Ale nakonec to vyhrály odstíny Just perfect a Caramel brown. A rozhodně nelituji.
Komunikace s webem, odeslání a balení bylo naprosto v pořádku. Určitě se na tento web vrátím a ještě si něco budu časem kupovat.
Při zkoušení prouktů jen tak teď na ruku a na rty už vím, proč je tato kosmetika tak oblíbená. Rtěnka má krásnou texturu, úžasnou barvu, dokonce mi i voní a stíny se krásně lesknou. V balíčku jsem měla ještě navíc seznam produktů. Což je příjemné takhle to vidět na papíře.

A teď už k samotným fotkám..





celý obsah balíčku




Milani - Raspberry rush

 
Milani - Raspberry rush

Milani - Raspberry rush na rtech

Milani - Raspberry rush na rtech

Milani - Hipster plum






vlevo - Milani Just perfect, vpravo - Milani Caramel brown




Máte vy nějaké zkušenosti s touto kosmetikou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.