středa 4. prosince 2013

Recenze - nákup na shopu Namalujse.cz

Hezký večer,
v neděli odpoledne jsem si na internetu prohlížela kosmetické e-shopy a narazila jsem na jeden nový, který jsem doposud neznala.
Navštívila jsem stránku www.namalujse.cz, byla jsem velmi mile překvapena cenou daných výrobků. Na stránkách nabízejí dekorativní kosmetiku, ale také pečující přípravky.
Líbilo se mi tam vážně hodně věcí, ale u spousty výrobků, které jsem si chtěla koupit, jsem si všimla, že je nemají na skladě. Nedá se nic dělat, chápu, že se blíží Vánoce a za ty ceny. Budu si e-shop hlídat a až mi věci naskladní, ráda si je koupím.
Navíc velmi příjemným zjištěním bylo, že když se zaregistrujete, budete mít až do Vánoc slevu 10%.
Vybrala jsem si celkem 5 výrobků. A už v úterý jsem měla zásilku na ulozence.cz v HK. Balíček přišel dobře zabalený a nestalo se, že by nějaká tekutá věc vytekla.






První věcí, na kterou jsem se nejvíce těšila byl legendární kelímek od Carmexu. Objednala jsem si ho v originální verzi bez příchuti. Velikost balení je 7,5g. Po otevření mi nijak nevoní, ale když jsem si ho dala na rty, byl velmi příjemný. Mám poslední dobou popraskané rty, ale když jsem si Carmex dala na rty, za chvíli jsem o tom už nevěděla. Věřím, že na nějakou dobu mi kelímek vystačí a určitě ho teď při zimě využiji.





Druhá věc, která mi přišla a u které jsem si dlooouho vybírala barvu je sypký pigment od MUA - Eyedust v odstínu 05 (hnědý). Velikost balení je 1,5g. Na stránkách nabízí k výběru z odstínu zlatého, hnědého a fialového.Odstín jsem si vyzkoušela na ruce, je krásně pigmentovaný a lesklý. Výdrž na ruce bez báze nebyla nic moc, oční stín se dá snadno setřít, ale na bázi pod oční stíny držel dobře. Zítra se s tímto stínem nalíčím a uvidíme jaký bude při denní zátěži.



vlevo bez báze

nahoře je stín bez báze


Třetí věcí je sprchový gel od Dairy fun s vůní jahody. Původně jsem si ho kupovala jen proto, že jsem chtěla vědět jak bude fungovat a zda bude hezky vonět. Velikost je 400ml a po otevření vážně krásně voní. Tak to vypadá, že objednám další a někoho tím podaruji, mají i jiné vůně.



Poslední dvě věci k sobě tak nějak patří. Objednala jsem si odličovací mléko a tonikum s výtažkem z okurky, které jsou určeny na mastnou a smíšenou pleť. Velikost každého balení je 200ml. Oba produkty jsou od firmy Ziaja, jsou vyrobeny v Polsku, ale toto bylo uvedeno i na stránkách shopu. Dnes jsem se s tím už po příchodu z práce odličovala. Make-up to odlíčí snadno a hezky voní. Tonikum po odlíčení jsem také použila, hezky voní, pleť mám potom jemnou a ani to na obličeji potom nelepí. Budu to používat pravidelně a až to spotřebuji napíšu recenzi produktu. 



Ceny produktů po 10% slevě :

Carmex - balzám na rty - 76,50 Kč
MUA - Eyedust            - 49,50 Kč
sprchový gel - jahoda    - 74,70 Kč
Ziaja - odličovací mléko - 60,30 Kč
Ziaja - tonikum              - 49,50 Kč

S výrobky, rychlostí odeslání i cenou, jsem velice spokojena a určitě budu z tohoto e-shopu ještě někdy ráda nakupovat. 
Máte někdo s tímto e-shopem zkušenosti? Budu ráda, za jakékoli odpovědi

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.