pondělí 4. srpna 2014

Recenze - Himalaya Herbals část druhá

Hezký den přeji..

V minulém článku jsem psala recenzi na peeling od značky Himalaya Herbals. Dnešní recenze bude na pleťovou masku od stejné značky.

Když jsem viděla, jak peeling hezky funguje, řekla jsem si, že zkusím i další produkty od této značky. Takže jsem zašla opět do Tesca a koukla co mají v nabídce. Naštěstí jsem tam našla pleťovou masku pro normální až smíšenou pleť, také z Nimby. Takže hurá a maska byla v košíku.

Velikost balení je 75ml, cena byla kolem 80,- Kč? Myslím.. Nechci si nic vymýšlet, ale na celou na nabídku v Tescu byla akce.

V této masce jsou obsaženy výtažky z indické Nimby, kurkumu a valchářskou hlinku. Nimba má antibakteriální vlastnosti, zabraňuje vzniku akné, absorbuje maz a čistí póry. Kurkuma působí jako antiseptikum, které omlazuje a rozjasňuje pleť. Valchářská hlinka ochlazuje a zklidňuje.

Použití : naneste rovnoměrně na obličej a krk, vyhněte se okolí očí a úst. Nechte zaschnout po dobu 10-15minut, poté smyjte studenou vodou. používejte 1-2x týdně.

Masku jsem použila celkem 3x. První poznatky - vůně se mi vážně líbí. Ale jako trochu nevýhodu považuji velikost balení. Přeci jen, než pokryjete celý obličej, trochu produktu je potřeba a já po 3 použitích už viditelně poznávám, že se balení vyprazdňuje. Zase na druhou stranu, budu radši, když to bude takto ubývat a já to spotřebuji celé, než abych toho měla půlku balení a zbytek se třeba zkazil, nebo mi to přestane vyhovovat. Masku nanáším prsty, protože je maska docela tekutá, řekla bych takové blátíčko..Barva hnědozelošedivá.. Na obličeji nechávám schnout cca 10-15minut, po uschnutí změní barvu na světle zelenou. Při omývání používám vlažnou vodu a projeví se i peeling.. U některých masek se mi stávalo, že když jsem je smyla, měla jsem na místě použití lehké zarudnutí. To se mi tady nestává a já budu masku používat s radostí dále. Po sundání masky vidím hned výsledky a vidím jak mi mizí černé tečky.. Asi tím, jak používám celý komplet jsem s účinky opravdu spokojena a mohu to doručit. Navíc za tu cenu, to člověka ani nezrujnuje..









Přeji hezký zbytek dne
Lucka
 

8 komentářů:

  1. Maska vypadá vážně dobře, až na tuto značku narazím, určitě si něco koupím.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. musím uznat, že jsem z ní byla velmi mile překvapena

      Vymazat
  3. Maska vypadá dobře i když jsem se lekla té barvy. Snad když na ní narazím tak jí určitě zkusím :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se lekla, ale když už jsem měla na obličeji šmoulu od Freemana, tak proč nebýt ještě vodník

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. v tuto chvíli jich mám mnohem více, ale Freeman je top

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.