pátek 15. srpna 2014

TAG - LIEBSTER AWARD

Hezký večer přeji..

Dnes měl být na pořadu jiný článek, ale před chvilkou jsem dorazila z práce, tak jsem docela hotová, být v práci od šesti do šesti, dá zabrat..

Přítel mě vzal mezitím na večeři a u něčeho mi pomohl s rozhodnutím.. Zítra se dozvíte u čeho to bylo.. Teď budeme pokračovat..



A abych i já zvolila lehčí variantu článku, rozhodla jsem se udělat TAG na který mě nominovala Tess z lovelinessbytess a Theresa z blogu theresahoran Tímto za tagnutí děkuji a půjdeme na to.

Pravidla : 1) Poděkuji blogerovi, který tě nominoval - hotovo
                 2) Napiš 11 faktů o sobě
                 3) Odpověz na 11 otázek, které jsi dostala
                 4) Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvé otázky

11 faktů o mě :

1) jmenuji se Lucka, bydlím v HK a letos jsem oslavila 28.narozeniny
2) miluji horory a psycho filmy, má oblíbená televizní stanice se jmenuje Crime and Investigation
3) miluji zvířata, doma mám 3 kočky, 1 škorpiona a nedávno mi umřelo morčátko 
4) miluji rychlou jízdu v autě.. v městě klidně 100km/h ani nevím jak
5) ráda si pouštím nahlas písničky, ale jenom v autě.. nejoblíbenější písnička je Ty jsi holka divoká od skupiny Reflexy
6) nenávidím lhaní a pomlouvání za zády.. a věřte mi je to fuška, pracuji v kolektivu 8 ženskejch 
7) miluji plavání 
8) ze stresu si koušu nehet na ukazováčku levé ruky
9) miluji pohodlné oblečení, spíše mě potkáte ve skejťáckých botech než na podpatcích a spíše kalhoty a kraťasy než sukeň
10) miluji bouřku v noci
11) nenávidím systém letadel, a proto nebudu nikoho nominovat a je mi jedno, že poruším pravidla

A teď otázky na položené otázky od Tess..

1. Kolik času ti zabere jeden "klasický" článek?
To těžko posoudit, záleží na tom o čem ten článek bude. Jinak dlouho mi trvá článek s líčením, kde musím ještě nalíčit, než nějaký kecací článek, ale když to vezmu tak v průměru myslím, že tak 45minut.
2. Vidíš změny mezi "neblogováním" a "blogováním? Co ti blogování (ne)přineslo??
 Jasně rozdíly vidím na účtě a v množství času, které jsem před tím trávila jinak..

3. Umíš se ozvat, když nesouhlasíš s autorkou článku nebo si typ - vše pochválím, i když si myslím svoje?
Zase záleží jaký je to článek, ale spíše jsem ten typ, co si vyslechne všechny možnosti, od různých lidí a poté si udělám vlastní názor, například po vyzkoušení.. Ale nebudu nikomu říkat, že říká nepravdy, když o tom nic nevím..
4. Kupuješ kosmetiku nebo oblečení se slovy "dělám to pro blog"? =D 
Oblečení tedy určitě ne. Ať se děje cokoli vždy budu nosit co já chci. Ale u kosmetiky se mi to stává pořád. Nikdy jsem toho neměla tolik, až co jsem začala s blogem.
5. Jaká je tvoje pracovní pozice? (pokud studuješ, tak jaký obor ;)
V pracovní smlouvě mám uvedeno všeobecná účetní, ale v reálu dělám veškeré platby a účtování bankovních výpisů, účtování a navrhování zápočtů, kontrola pohledávek a závazků, pojištění pohledávek, administrativa a spolupráce s právní kanceláří, to je asi vše..
6. Sleduješ trendy nebo se snažíš být sama sebou a vkusná podle sebe? 
Sama sebou.
7. Jaké je tvoje nejoblíbenější zvíře a proč?
Kočka a pes. Psa mám u rodičů, už je to dědeček, ale rodiče mi ho koupili, když mi bylo 12.. Teď mu je 16. Poté co jsem se přestěhovala s přítelem do vlastního bytu, chtěla jsem si ho vzít k sobě, ale kvůli jeho vysokému věku už byl zvyklý v bytě mého mládí, tak jsem ho tam nechala a myslím, že se tam má úžasně. Pořád je někdo doma, kdo se o něj může postarat. Dlouho jsme rozmýšleli s přítelem zda si pořídit psa, ale vzhledem k naší pracovní domě, bychom na něj neměli čas. Tak jsme pořídili kočičky a nelituji. Jsou samostatné a mazlivé.
8. Jaký typ chlapů se ti líbí ( + jmenování, alespoň jedné hvězdy )
Nepatřím už mezi nejmladší, a tak už dávno vím, že nějaké takové, líbí se mi typ Deppa, je v reálu na nic.. Takovej k vám stejně nikdy nepřijde.. Mám chlapa, kterej mě okouzlil modrýma očima a první větou, má mě rád a nikdy by mi neublížil.. Možná to není pro někoho moc. Ale já chci chlapa, kterej bude po mém boku ať se bude dít cokoli.
9. Jaký druh kosmetiky nepoužíváš? (např. bronzery, peelingy atd.)
Umělý řasy, protože na to nemám trpělivost a jsem na to levá.
10. Existuje nějaké číslo, které by si chtěla dosáhnout v počtu stálých čtenářů?
Takhle nad tím nepřemýšlím.. Každý čtenář mě ale samozřejmě těší. 
11. Jak často si umýváš hlavu?
V tomhle mám výhodu, že se mi vlasy moc nemastí. Samozřejmě když je venku 40, tak třeba každý druhý den, ale normálně mi stačí tak 2týdně.

A teď si dáme otázky od Theresy

1.Ako dlho sa venuješ blogu?
První článek jsem vydala 31.10.2013, takže se mi pomalu blíží můj první rok.
2.Tvoja vysnená práca? 
Bude to znít hloupě, ale i když mi moje práce dává hodně zabrat, tak ve výsledku jsem ráda, že dělám něco v čem jsem dobrá.
3.Čo hovorí na tvôj blog rodina,priatelia a okolie?
Tohle je pro mě trochu těžká otázka, protože o blogu z mého okolí moc lidí neví. Ale ty co ví, tak říkají, že se jim líbí..
4.Tvôj názor na ľudí čo sa absolútne nerozumejú do kozmetiky ale aj tak sa maľujú ? (zle nalíčenie)
Je to jejich věc.. Každej nějak začínal a navíc každému se líbí něco jiného.
5.Tvôj žáner hudby ? Skupina, spevák/čka ? 
Jsem multižánrová. Mám za sebou koncerty Chinasky, 50 Cent, Akon, Kabátů. V autě poslouchám cokoli.
6. Obľúbený seriál ? 
Teorie velkého třesku, nákupné maniačky - to jsou takové na pobavení. A ty u kterých se i něco dozvím - Dřevorubci, válka dopravců, prodej ze zabavených nemovitostí. A spoustu dalšího.
7.Obľúbený produkt z dekoratívnej kozmetiky? Môže byť aj značka aj tak podrobne .:)
Momentálně nejradši mám řasenku od Yves Rocher, kterou jsem dostala k nákupu paletky očních stínů od Zoevy.
8.Obľúbený produkt z pleťovej kozmetiky? Môže byť aj značka aj tak podrobne :)
Jednoznačně produkty od značky Himalaya, čistící pěna,peeling a maska
9. Dokážeš výjsť von bez make-upu? 
Jasně. Ne vždy mám náladu po ránu se líčit a nebo potřebuji být rychle v práci, tak klidně vyrazím i bez řasenky.. Lidé mě poznávají i tak. 
11. Trápia ťa momentálne nejaké problémy s pleťou? 
Koukám na sebe do mobilu a žádné větší problémy nemám, ale přeci jen už nejsem náctiletá..

Tak otázky máme za sebou a pokud jste dočetli až sem gratuluji.. 
 Dnes mi začíná dovolená a ještě nevím jak často budou články, dovča teprve začíná a už mám plány na každý den. Zítra jdeme na HK free fest, v neděli rodinný oběd a odpoledne, pondělí návštěva Pardubic, úterý mám v plánu kešky, ve středu příprava na cestování a ve čtvrtek odjezd do Itálie.
A co vy? Už jste dovolenou měli nebo vás teprve čeká?
Lucka
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.