úterý 11. února 2014

Dnešní look, lakování a něco navíc...

Hezký večer všem..
Jaký jste měli den? Já jsem měla dnes půl dne volno, po všech těch uzávěrkách a auditu jsem nějaká unavená, takže jakmile to půjde vezmu si týden volno a budu si užívat volno. Šla jsem se dnes projít po městě, kouknout na výprodeje oblečení, a tak.. Něco jsem si přinesla, ale není toho moc,uvidíte dole v článku.. Mimo jiné i rtěnku, kterou mám na fotkách u líčení.

Dnes jsem si lakovala nehty novým lakem od Catrice, ach jak já ty laky miluji. Miluji jejich barvy, štěteček i konzistenci. Dnes jsem použila lak z limitky Celtic v odstínu Paralilac.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - Stay Matte od Rimmelu
make-up - Bourjois foundation healthy mix v odstínu 51 Light Vanilla
korektor pod oči - Fit me! od Maybelline v odstínu 15
korektor na nedokonalosti pleti - Catrice camouflage v odstínu 020 Light Beige
pudr - Fit me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
rtěnka : Rimmel Moisture Renew v odstínu 125 To nude or not to nude?

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na celé víčko jsem použila Color tattoo v odstínu On and on Bronze, do záhybu tmavý stín nanda devi od stila a na to jsem použila stín 450 Oh, It´s Toffeeful!, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton







No a teď něco k tomu, co jsem si dnes koupila.. Nějak nevím, čím to je, ale nedokážu jen projít kolem drogerie, asi trpím nějakou poruchou nutkání nakupování.. Znáte to někdo, nebo je to jen můj problém? 
Dnes jsem nakupovala v DM drogerii, jak jinak, že.. 
Koupila jsem si něco od Garnieru na mastnou pleť, rtěnku od Rimmelu, voňavku od miss sporty a jednu sadu od Maybelline. 




Na produkty od Garnieru jsem měla 50% slevu na veškeré věci v nákupu. Tak proč to nevyužít. Mám pleť se sklonem s mastnější t-zóně, a proto jsem si vybrala dva produkty na tento druh pleti. Je to peeling a tonikum na pleť. Už toho mám tolik, budu to muset přestat nakupovat a začít spotřebovávat, ale dnes jsem zatím použila tonikum a hezky voní a tu pleť mi to na chvíli vysušilo.
Dále jsem si dala do košíku voňavku od miss sporty, už mám oranžovou a tahle zelená byla ta druhá co mi tak hezky voněla, její jméno je Pump up Booster a měla by vonět po mimóze.



Dále jsem si do košíku přihodila rtěnku od Rimmelu. Nedávno jsem si koupila první odstín a líbila se mi cena, konzistence i barva a dnes jsem si tam našla spíše tělovou s leskem, v odstínu 125.









A poslední co jsem si vyhlídla byla sada od Maybelline. Za cenu 199,- Kč bylo v balení řasenka Colossal a dvoufázový odličovač. Řasenku jsem zkoušela a vypadá docela dobře, zítra vyzkouším na celý den..



Jakou máte zkušenost s produkty značky Garnier? Za jakýkoli komentář budu ráda.

To je pro dnešek vše, přeji hezký zbytek večera..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.