středa 5. února 2014

Dnešní look a lakování...

Hezký večer přeji..
Jak jste se dnes měli? Dnes jsem v práci dodělala co jsem musela do uzávěrky a zítra mám v plánu podívat se do drogerií na nějaké akce. Už mám i pár nápadů, co bych si chtěla přinést domů..

Dnešní look :

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Rimmel Stay Matte 

make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede effect Pressed Powder od Sleek
tvářenka : Suede od Sleek


Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivé víčko jsem použila odstín 470 Golden Evergreen od Catrice, v záhybu oka mám odstín nanda devi od Stila, přes celé víčko jsem použila tekutou linku od essence
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton











Vzhledem k tomu, že jsem dnes neměla moc času na lakování a čekání až mi lak uschne, tak jsem potřebovala nějakou hodně rychlou variantu. Proto jsem si vybrala pouze třpytky v laku od Catrice. Lak se jmenuje Kitch me if you can. 




hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.