sobota 8. února 2014

Rezence - Rimmel Scandaleyes tužka na oči...

Hezký večer přeji,
jak jste se dnes měli?
Dnes pro vás mám líčení, takovou rychlovku, s novou tužkou od Rimmelu Scandaleyes eye shadow stick, v odstínu 004 Guilty Grey, která mne velmi mile překvapila. I bez báze pod stíny ji mám na očích a drží ještě teď a to ji mám někdy od 10 dopoledne.
Barva je krásně tmavě stříbrná s odlesky, dá se hezky rozblendit, aby tam nebyly tvrdé přechody.
Podle toho co je uvedeno na tužce by měla být i voděodolná, to bohužel posoudit nedokáži, žádný déšť ani pláč jsem dnes nezažila.
Tužka je hezky gelová a výborně pigmentovaná. Určitě to nebude můj jediný odstín u kterého zůstanu.

To je pro dnešek vše, ale zítra vás čeká další nakupovací článek...



Na obličeji mám :
báze pod make-up - satin make-up base od Dermacolu
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 180 Sand Beige
korektor - Fit Me! v odstínu 15 od Maybelline
pudr - Fit Me! v odstínu 125 od Maybelline 
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
lesk na rty : Infinite Shine od Catrice v odstínu 040 Like A Nude Life

Na očích :
stíny - na celém pohyblivém víčku mám Scandaleyes eye shadow stick, v odstínu 004 Guilty Grey od Rimmelu 
řasenka - Dermacol Imperial Gold 
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton
 












hezký večer přeje Lucka


2 komentáře:

  1. Taková klasika:) Já Ti teď něco napíšu, ale nenaštvi se.. Mě někdo něco takového napsat, tak ho pošlu někam, když mě líčení baví.. Ale mě prostě přijde, že Ty jsi tak pěkná, že žádné líčení nepotřebuješ, jakože bez líčení mi prostě přijdeš hezčí, než výrazně nalíčená.. Nebo takhle, prostě méně výrazné líčení Ti sluší mnohem víc.. I více výrazné rty, než oči, se mi na Tobě více líbí.... Co je mi po tom, že:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nenaštv se, děkuji.. docela mě potěšilo, že mohu vylézt ven bez líčení.. a más pravdu, lépe se cítím spíše v neutrálních barvách.

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.