sobota 3. května 2014

Dnešní look...

Hezký večer..

Dnes tu mám článek s mým dnešním líčením.. Líčení jsem dělala hlavně proto, že v tomto článku bude i mimi rezence na sypké pigmenty od Sleek v odstínu Vintage. Objednávala jsem je z e-shopu cosmetics4you. Tento obchod jsem již několikrát chválila, paní Blanka je moc milá a ochotná. Na shopu má často nějaké slevové akce, takže pokud mohu, doporučuji tento shop sledovat a akce si hlídat.

Z tohoto shopu jsem si objednala pigmenty dvoje, jeden odstín Fantasy, krásná fialová barva a druhé pigmenty v odstínu Vintage, které vám dnes ukáži jsou zlatavé. Stejně jako u předchozích je velikost těchto pigmentů 6,5g, což vám vystačí opravdu na spoustu aplikací.. I když se mi zdá, že pigmenty zlaté jsou trochu jiného složení, že jsou jakoby větší než ty fialové.

Stejně jako u předchozích pigmentů, je tu stejný "problém". Jsou to pigmenty a jako takové mají tendenci z očí opadávat , ale pokud použijete stejný fígl jako já. A to že použijete třeba kapičky do očí, nebo jako já dnes roztok na čočky a uděláte si z toho takové blátičko, to potom budete nanášet na oko, vydrží vám celý den.

Při dnešním líčení jsem použila ještě další dvě novinky, které jsem si koupila parfumerii Fann. Jako první je báze pod make-up od Max Factor, byla prezentovaná jako novinka. Teď v akci za 299,- Kč. Co se mi na balení líbí, je skleněná lahvička. Na to já jsem úchyl, řekla bych. Druhá věc, když sundáte ten ochraný obal a krytku pumpičky, tak zjistíte, že pumpička má zamykání. Pokud to otočíte na jednu stranu můžete pumpičku mačkat, otočíte na druhou stranu a máte zamčeno. No z použití jsem trochu na rozpacích. Když pumpičku zmáčknete vyteče bílá tekutina. Na obličeji není vidět, hezky zadělá pory a jemné vrásky. Ale překvapení pro mě byla následná aplikace make-upu. Doteď jsem používala bázi od Dermacolu Satin base, a pokud jste jí někdy zkusili, tak víte, že báze od Dermacolu je jedna velké klouzačka a štětec s make-upem se potom jakoby klouže, ale tady tedy ne. Takže tady pozor, make-up si na to jakoby hrozně rychle sedne a musíte pracovat rychle aby se vám podařilo ho zapracovat na pleť. No a taky jsem udělala chybu. Make-up jsem si dala na hřeb tuky, trochu rozetřela štětcem a potom jakoby naťupkala na půlku obličeje, s tím, že to potom dodělám důkladně. Ale chyba lávky. Make-up zaschl na obličeji a zůstalo to tam. Takže změna, musela jsem si vzít houbičku a co šlo, tak jsem musela houbičkou zapracovat do pleti. Na druhé straně obličeje už jsem to věděla, a tak jsem to udělala pořádně hned a bylo to v pohodě. No chybama se člověk učí..
Jako druhou dnešní novinkou byl make-up od Bourjois 123 Perfect. Musím říct, že od doby co jsem si ho koupila jiný ani nepoužívám. hezky zmatní, odstín mi vážně skvěle sedí, jen se stále divím, že mám ten nejsvětlejší odstín. Make-up mi neoxiduje, takže za mě paráda..

Než sem dám foto líčení a soupisku použitých produktů, ukáži vám jednu fotku. Je to taštička, která se pomalu plní a já vám řeknu, že je to taštička, kterou plním na svou první giveaway, kterou budu pořádat k mým narozeninám v červnu. Už teď vím, že do té doby ještě spousta věcí přibude a já budu doufat, že se vám bude líbít..








Na obličeji mám :
báze pod make-up - Max Factor Face Finity All day primer
make-up - Bourjois 123 Perfect odstín 51 Vanille clair
korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent
tvářenka - Antique od Sleek
lesk na rty - Catrice Infinite Shine lip gloss v odstínu 040 Like A Nude Life

Na očích :
báze pod stíny - Urban Deacay Primer Potion v odstínu Eden, který jsem dostala jako vzorek k paletce Naked 3
stíny - přes celá víčka použit pigment Vintage od Sleek, do záhybu oka jsem použila odstín nanda dvi od stila, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Studio Lash Instant Volume od miss sporty
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence












Hezkou sobotu přeje
Lucka

1 komentář:

  1. Pekné :) inak máš veľmi peknú farbu očí :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.