sobota 31. května 2014

Nákupy a další předsevzetí..

Hezkou sobotu vám přeji..

Nevím jak u vás, ale v HK je dnes poměrně krásně..

Hned ráno jsem navštívila Decathlon a koupila jsem si jednu malou pomůcku pro mé další předsevzetí.. Koupila jsem si krokoměr. Jeho cena byla 259,- Kč to není velká investice pro něco, co vám pomůže mít lepší přehled o vašem pohybu. Přiznávám bez mučení, od doby co mám auto, všude jezdím v něm. Je to rychlejší a pohodlnější, ale je to znát na postavě a na fyzičce. Nedávno jsem na fb narazila na článek od Blueberry Pink s tím, že pořádá od 1.6.2014 krokovací výzvu, řekla jsem si jdu do toho a dnes jsem si koupila krokoměr, protože ty co jsem měla v mobilu nebyly nic moc.





Tak mi držte pěsti, abych předsevzetí dodržela a denně ušla kolem 10 000 kroků, které by měly pomoci i s postavou.

Tady je oficiální popis akce, kterou si můžete přidat i na fb pod názvem Krokovací výzva :

Máte rádi pohyb? Přidejte se do projektu "Krokovací výzva".
Cílem projektu je během 100 dní nachodit co nejvíce kroků. Startujeme 1.6.2014, ale přidat se můžete kdykoliv.
Zapojit se může každý, kdo má krokoměr nebo chytrý telefon, do kterého si ho můžete stáhnout jako mobilní aplikaci.
Pochlubte se nám, kolik jste který den ušli, jaká zajímavá místa jste navštívili, přidávejte motivační fotky a překonávejte rekordy své i ostatních. Ke svým příspěvkům můžete použít hashtag "krokovacivyzva".
Pravidelná chůze zlepšuje zdravotní stav a kondici, dodává vám dostatek energie, redukuje vaši váhu, přináší lepší spánek, mentální zdraví a pohodu a spoustu dalšího.
 

Pro zábavu a pro zdraví!
Těšíme se na vaše příspěvky,
Veronika z Blueberry Pink a Petra z Just be yourself by Petra


 
Včera jsem byla ještě na nákupu v Tetě a koupila jsem tam pár drobností..
Koupila jsem si masku od Freemana s avokádem, jejich masky mám moc ráda a když jsem ji viděla ve slevě za 30,- Kč vzala jsem si ji.. Dále jsem viděla v akci Garnier deo za cenu jednoho kusu 65,- Kč, ale když jste vzali dva kusy jeden vyjde na 50,- Kč. S tímto deodorantem mám dobré zkušenosti, tak jsem si vzala ještě jiné vůně, jedna je fruity flower a druhý s vůní shower clean. A nakonec jsem do košíku hodila ještě dva laky na nehty, jeden od GS pískový lak v odstínu Sugarbabe. Další krásný pískáč mám doma.. A poslední je lak od značky Flormar z řady light summer, tak uvidíme jaké budou laky od Flormar.







Užijte si hezký zbytek dne
Lucka

4 komentáře:

  1. další...kde krucinál ty masky od freemana berete?! v celým Brně jsem je nikdy nikde nepotkala grrrr....

    jinak to neo chci vyzkoušet a flormar laky jsou super jen nikde není dekorativka =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje s tím krokoměrem bych to u mě neviděla tak žhavé :D Jsem hrozný lenoch a kam můžu tam se raději dovezu. Tím pádem by jediné mé kroky byly po budově v práci a doma po baráku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si to myslela, ale když už ho mám u boku, tak mě to nutí chodit..

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.