pátek 2. května 2014

Má malá dnešní radost...

Hezký páteční večer..

Doufám, že jste měli lepší včerejší svátek než já.. Nebudu to tu rozebírat, protože pro mě to bylo docela smutné.. Ale to se nedá nic dělat, tak to v životě chodí..

Dnes jsem po práci vyrazila na nákup.. Je tedy fakt, že jsem jela nejdřív jen pro substrát na orchideje, abych si je mohla doma přesadit no a když už jsem tam byla, koupila jsem si i novou orchidej.. Většinu orchidejí co mám, tak jsem dostala nebo si koupila k nějaké události v mém životě..







No a když jsem si koupila kytičku a měla jsem o něco lepší náladu vyrazila jsem ještě jednou do Fann parfumerie. Šla jsem si koupit ještě osvěžující tonikum od Bourjois, které jsem už dnes vyzkoušela, je příjemné, hydratuje a svěže voní. A když už jsem tam byla, viděla jsem tam novinku, od Bourjois, na rty, takovou tu barvu na rty. Barvy vypadají moc hezky a výrazně, ale ještě si rozmyslím jakou barvu.

Ale co mě zaujalo byla novinka od Max Factor All day primer, ano je to podkladová báze, nevím jak dlouho, ale já ji měla dnes za 299,- Kč, v akci.

Oficiální popis :


MAX FACTOR FACEFINITY ALL DAY PRIMER je přípravkem, který nesmí chybět v základní výbavě žádného profesionálního vizážisty. Vytváří perfektně matný základ pleti pro make-up, který pak vydrží beze změn po celý den. Max Factor extrahoval tajemství odolnosti oblíbeného make-upu Facefinity All Day Flawless 3 in 1, aby nabídl dokonalý Facefinity All Day Primer s SPF 20. Klíčem k jeho úspěchu jsou mikrokorektory, které absorbují pot a maz a zároveň násobí odolnost vašich oblíbených make-upů Max Factor pro bezchybný vzhled od rána až do noci.
Podkladová báze Primer je ideální pro vytvoření perfektního základu, zvlášť v případě, jestliže máte mastnější pleť. Zmatňující složky absorbují přebytečný maz a prodlužují odolnost make-upu. Podkladová báze dodává pokožce pocit sametové hebkosti. Naneste podkladovou bázi na svůj hydratační krém a použijte k tomu plochý štětec na make-up. Rozetřete ji na celou T-zónu,“ podotýká Pat McGrath.

Tento týden jsem si koupila make up 123 Perfect od Bourjois, nosím ho na obličeji celý den a vypadá moc hezky. Daří se mu i dost matovat, tak doufám, že tato báze mi pomůže to ještě zlepšit..




No a nakonec jsem šla do Intersparu a tam jsem zahlédla akci na Niveu, a tak jsem si vybrala tři masky na obličej, každá na dvě použití. Cena jednoho dvou balení byla 27,- Kč. Vybrala jsem si jednu na vrásky, na černé tečky a hydrataci.. Jednu jsem už vyzkoušela, přesněji tu masku na tečky a po deseti minutách, po sundání jsem měla hebkou pleť.



Hezký večer přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.