pondělí 22. září 2014

Balíček od theBalm...

Hezký večer přeji..

S novým týdnem jsem tu zpět.. Jaký jste měli víkend? Snad lepší než já.. Plánovala jsem firemní akci, grilovačku, která se podle informací vydařila, ale já se nakonec nemohla ze zdravotních důvodů účastnit.. No co, mrzelo mne to, ale zdraví mám jen jedno. 

Ale teď už k dnešnímu tématu tohoto článku.. Na stránkách kosmetiky theBalm byla akce do minulé neděle, tedy do včerejška. Akce byla 2 plus 1 zdarma na nejlacinější produkt a doprava zdarma. Tuto akci jsem chtěla vychytat už minule, ale bohužel jsem na tuto akci přišla pozdě a to co jsem chtěla už nebylo. Tentokrát jsem akci objevila a objednávala už pár minut po začátku akce a vybrat jsem si tedy mohla co jsem chtěla.


Věděla jsem, že chci paletku stínů. Šup a je moje, rozjasňovač a jednu tvářenku, s tím, že nejlacinější produkt byl zdarma a dopravné také. Za tyto tři produkty jsem tedy zaplatila 1318,- Kč. Ano, je to celkem dost, ale je to cena za tři produkty. A jak jsem tak koukala na produkty, třeba ten rozjasňovač budu mít asi do konce života.

Nicméně, v pátek jsem už měla balíček v ruce.. A těšila jsem se domů až ho otevřu. Vím, že některé z vás odrazují ty papírové obaly, ale mně se docela líbí.. A vzhledem k tomu, že stejně nemám v plánu s takovouto kosmetikou cestovat, nebojím se, že by měly nějakou krátkou trvanlivost nebo výdrž.

Ale teď alespoň trochu blíže k jednotlivým produktům.. Jako první jsem si vzala paletku stínů Nude Tude, obsahuje 12 stínů. Na pohled jsou krásné, ale ještě jsem neměla to srdce je zkusit..




Druhou věcí, kterou jsem si vzala je legendární rozjasňovač Mary-Lou Manizer. Krásná barva, stačilo jedno lehké přetření a páni.. Tohle si dát na obličej budu jako disko koule.








A poslední produkt, který jsem si koupila je tvářenka. Vzala jsem si odstín Hot Mama, krásná, jakoby broskvová barvička s leskem.






To je vše. A co vy? Využili jste tuto akci a udělali si radost?
Hezký večer přeje
Lucka

7 komentářů:

  1. Hehe, na chlup stejná objednávka, jakou jsem dělala na jaře. :D Snad budeš stejně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. miluju theBalm a už jsem jen čekala, kdy znovu tuhle akci udělají =D dvě minuty po vyhlášení akce jsem měla vše objednané =D Tak jsem byla rychlá, protože minule na mně paletka, cindy a hot mama nevyšly, tak jsem si je dopřála teď =) Příště beru rtěnku, něco z pečující a možná bronzer, ale to zase až ta za 4 měsíce =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta pečující kosmetika mě taky lákala.. ale jak píšeš, zase příště

      Vymazat
  3. Ty jo,tak tudle akci jsem nevychytala :( ale vypada to suprově :) obzvlast paletka a tvarenka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poprvé jsem tuhle akci zaznamenala taky moc pozdě a proto jsem si to proto už hlídala

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.