úterý 30. září 2014

Recenzce - peeling na ruce

Hezký večer přeji..

Dnes to vezmeme letem světem a rovnou vlítneme na téma dnešního článku.. Jsem dnes nějaká unavená a už se těším do postele..


Při mých posledních nákupech v Yves Rocher, o kterých jsem psala zde, jsem si domů přinesla mimo jiného i peeling na ruce. Když jsem si ho kupovala byl v akci za 99,- Kč za balení, které má velikost 75ml. Velikost se mi zdá akorát tak i na to si ho případně do kabelky. Balení je průhledný plast. Mně se líbí, že vidím co je uvnitř.

Co se píše na druhé straně produktu :
Peeling na ruce
Bio arnika a jahodová zrnka. Pro vyživené, jemné a krásné ruce. Aplikujte na suché ruce, masírujte a opláchněte vlažnou vodou. Používejte 1-2x týdně.

A co říkám já? Miluju ho. Zaběhnu si do prodejny ještě pro jeden. Už po prvním použití jsem měla pocit jemnějších rukou.. Dnes je tomu 20 dní co ho mám doma a při používání 2x týdně mám ruce hezky jemné, a řekla bych, že i vyživenější, méně se mi dělají různé záděrky. Při použití stačí opravdu trocha, takže mi ubyla tak 1/3 produktu.

A jaký je váš oblíbený peeling na ruce?





Hezký večer přeje
Lucka










6 komentářů:

  1. Jee, ten vubec neznam. Vlastne nepouzivam zadny peeling na ruce. Spis jen krem. :)
    Ale vypada hezky a cena taky slusna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem ho neznala, ale ten rozdíl je tam znát.. :-)

      Vymazat
  2. Přesně, o tomhle peelingu jsem ještě neslyšela. Určitě na něj ale mrknu, produkty od Yves Rocher mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám moc ráda i jejich šampony a sprcháče.. jo a taky tabletky do vany :-)

      Vymazat
  3. o tom slysim prvne, ale podivam se po nem. na podzim zacinam mit ruce dost hrozny, co teprv v zime, letos s tim chci neco delat.

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby te to zaujalo, budu rada, kdyz se zapojis :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten projekt vypadá fakt dobře asi to taky zkusím.. děkuji za nabídku..

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.