sobota 27. září 2014

Dnešní look....

Hezký večer přeji..

Jakou jste měli sobotu? Já docela dobrou.. Krásně jsem se vyspala, dobře najedla, dohodli jsme si termín svatby. Teď už jen drobnosti jako fotograf, kadeřník, vizážista, šaty, květy a zhubnout. Jednoduché, ne?



Už je to tak týden, co mi domů přišla paletka od Inglotu. Od té doby jsem nezkoušela nic jiného. Mám sice jen 5 barev a rovnou říkám, že nejvíce používám jen 3 z nich. Ne proto, že by se mi ostatní nelíbily, ale tyhle se dají nejlépe kombinovat a jsou vhodné na každodenní nošení. Taky jsem řekla snoubenci a příští měsíc jedem do Polska, tam budu nakupovat ve velkém. Mají tam u stínů poloviční ceny a to se vyplatí. U blogerky/youtuberky Flower Paris jsem na fb stránkách viděla, že tam jela nakupovat.. Navíc jsem si s ní psala a zjistila i spoustu informací, teď už jen domluvit doma termín a hurá na nákupy.

Ale k dnešnímu tématu, chtěla jsem vám ukázat jak ty stíny vypadají.. Matní stíny jsou naprosto skvělé a ten lesklý nikdy nedám z ruky.. Líčení jsem dnes volila bez make-upu, pouze korektor a pudr. Také jsem to líčení využila jako možnost použít produkty od theBalm..

Na obličeji mám :
korektor - Rimmel match perfection odstín 010 Ivory
pudr - Super Finishing Powder od Glazel
kontury -  Face contour Kit v odstínu light od Sleek
tvářenka - Hot Mama od theBalm
rozjasňovač - Mary-Lou Manizer od theBalm
rtěnka - Moisture renew lipstick v odstínu 125 To nude or not to nude? značky Rimmel

Na očích :
báze pod stíny - Stay Dont Stray od Benefit
stíny - na celé pohyblivé víčko jsem nanesla lesklý oční stín číslo 153, do záhybu oka jsem použila matný stín číslo 363 a do vnějšího koutku jsem použila matný stín číslo 326, pod obočí jsem použila stín champara od Stila, přes celá víčka jsem udělala linku značkou Makeup Revolution
řasenka - Sexy pulp od Yves Rocher
obočí - eye brow pencil v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence

Teď už pouze foto.. Doufám, že se vám bude líčení líbit a do komentářů mi napiště jestli máte stíny od značky Inglot?











Hezký večer přeje
Lucka

5 komentářů:

  1. Tak ty se budeš vdávat, blahopřeji! Líčení je moc hezké. Od Inglotu nemám stíny a vlastně vůbec nic, ale chsytám se na tuto značku. Měj se hezky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.. a děkuji.. no to mi povídej.. jen co přijde výplata jedu na nákupy :-)

      Vymazat
  2. Ty stíny jsou krásné, paletku od Makeup Revolution si chci taky pořídit ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucinka ty vyzeráš naozaj skvostne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc.. díky takovýmhle komentářům si nepřipadám tak stará

      Vymazat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.