pondělí 1. prosince 2014

Jak si žiju..

Hezký večer..

Jak se při pondělku máte? Dnes tu bude článek z sekce Jak si žiju..

Minulý týden u nás byl audit z nejvyšších míst, mateřská společnost k nám poslala auditory, kteří měli kontrolovat možnost krádeží.  Dost jsme se této kontroly bály, ale naštěstí jsme dopadli relativně dobře. Tento týden máme uzávěrku. 



Dnes si tak sedíme v práci a z rádia se k nám linou vánoční písničky, má oblíbená a jediná, kterou jsem schopná poslouchat je písnička Last Christmas od skupiny Wham. Tu můžu poslouchat kdykoli a vždy mi zlepší náladu.. Po této písničce to začíná, dávejte si pozor, všude se to klouže. No jasný, to zase jenom strašej. Ale když odcházím z práce a jdu na parkoviště, je mi jasné, že bude zle. Z parkoviště se stala jedna velká skluzavka a moje auto je nedobytné pod souvislou vrstvou ledu. Sakra, tohle bude na dlouho a bylo, trvalo mi kolem 10minut auto vyprostit.

Moje odhodlání odjet z práce a dostat se do OBI, bylo ale příliš velké. O víkendu jsem vyrazila v Hradci Králové do OBI. Nemám tento obchod moc ráda, přijde mi drahý, ale kolegyně mi řekly, že tam mají Yankee Candle. To bych nebyla já, abych si to nechala ujít, že? První nákup? 6 vosků a 2 votivní svíčky. Paráda. I když to tedy budou částečně i vánoce. Já toho mého chlapa prostě miluju. Ale když jsem tam bloumala našla jsem tam dvě střední svíčky ve slevě. Ve slevě proto, že jim někdo ukradl víčko. Nevím, co si tím kdo pomůže, ale pro mne jedině dobře. O víkendu jsem si ji ale nekoupila. Bohužel jsem ale zjstila, že v OBI bude Yankee Candle pouze po dobu Vánoc.









Akorát, že doma se mi to rozleželo a dnes jsem si pro ni jela. Dobře, nepotřebuji jí, ale včera když jsem dopálila jeden vosk, moje kočičky mi rozbily aroma lampu, a proto jsem se rozhodla dnes si nějakou koupit. V OBI jsem nějakou našla za 45,- Kč. Není přesně podle mého gusta, ale budiž. Když už jsem tam byla, koupila jsem si ještě nějaké vosky a votivky.

Takhle vypadala moje původní aroma lampa.






Můj dnešní nákup. Maličký, ale potěšil.





V průběhu minulého týdne jsem začala používat tonikum od Sephory a asi jsem se zamilovala. Roztomilé balení a velmi dobré vlastnosti. Naštěstí jsem si koupila i velké balení.


Dnes jsem se ale dozvěděla jednu zprávu, ze které mám vážně radost. 12.12.2014 jedu do Liberce na hokejový zápas Bílých tygrů proti Hradeckým lvům. Dostali jsme pozvání do lože od jednoho našeho dodavatele. Super, už se těším. Ještě musím někde sehnat hradeckou šálu.

Akorát mám problém s dárky. Nějak nemám čas je shánět a i když už to mám vymyšlené a jedu tam pro ně, tak zjistím, že je nemají. Tedy dárky pro všechny už mám, jen ještě pro snoubence. No snad to stihnu. A co vy? Dárky už máte vymyšlené, koupené, zabalené?

Tento týden spustím poslední soutěž tohoto roku.

Přeji krásný večer
Lucka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.