pátek 5. prosince 2014

Mini nákupy..

Hezký večer přeji..

Dostali jste něco k Mikuláši? Já ano, ukáži vám v jiném článku, ale dnes jsem si po práci řekla, že si udělám hezké odpoledne a vyrazila jsem do Pardubic. Jen tak se projet. A na nákup, který ukáži v dalším článku, ale zašla jsem do obchodu Nanu nana. Koupila jsem si tam jen drobnosti, ale mám z nich obrovskou radost.



Hned u vchodu jsem si všimla věcičky, kterou jsem chtěla už dlouho a pořád jsem ji nemohla najít. A tady byla hned u dveří. Co to je? Kačenka do vany, já vím, je to třeba trochu infantilní, ale dlouho jsem ji chtěla, jen tak do koupelny. Stála 30,- Kč a snoubenec se díky tomu dobře pobavil. Ale ta kačenka je kouzelná..





Jako další věc jsem si do košíku hodila dvě čokoládky na lžičce. Párkrát jsem si to někde koupila a bylo to moc dobré, tak doufám, že i tohle bude dobrý. No a jako poslední jsem vzala jeden čaj ve skleničce. Ten dám asi mamince.

Když jsem jela domů, zastavila jsem se ještě v Tescu a našla jsem tam ve slevě dárkové balení balzámků na rty. Je to roztomilé a stálo to jen něco kolem 100,- Kč. Vzala jsem to, ale neví jestli si to nechám nebo někomu daruji.



To je vše.. tohle byly moje radůstky. Přeji krásný večer a zítra článek Naše rekonstrukce bytu.

Lucka

3 komentáře:

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.