čtvrtek 13. března 2014

Dnešní look...

Hezký večer přeji..
Blíží se nám víkend, taky se tak všichni těšíte? Já moc, i když sice nehlásí pěkné počasí, ale je příjemné na chvíli vypnout. A navíc, možná mě čeká výlet do Ikei v Praze..
Ale potřebuji tip na dorbou řasenku, má oblíbená od Dermacolu pomalu vysychá a už mi řasy dost slepuje a to se mi nelíbí. Nemáte někdo nějaký tip a radu na dobrou řasenku?

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Make-up base Matt Control od Dermacolu
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Fit Me! od Maybelline v odstínu 15
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka :Moisture Renew od Rimmelu v odstínu 180 Vintage Pink, krásná barva

Na očích :
báze pod stíny - Prime and potion od Urban Decay v odstínu anti aging, kterou jsem dostala jako dárek k paletce Naked 3
stíny - na oku mám stíny od značky Hean, přes celá víčka jsem použila oční stín číslo 293HD, tmavě fialová s leskem, na obě víčka jsem použila tekuté linky od essence, řasenku mám Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence








na líčení jsem použila stín vpravo dole


Pokud budete mít někdo radu a nebo jakýkoli komentář budu ráda.
Hezký večer přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.