úterý 11. března 2014

Nákupy....

Hezký úterní večer..

Jaký jste měli všichni den? Já ho měla tedy parádní.. Venku bylo krásně, svítilo sluníčko a já si mohla vzít půl dne volno.. Využila jsem ho projížďkou po městě v autě, baví mě to a nakonec jsem zavítala do prodejny Deichmann..
Už dlouho dobu nutně potřebuji novou kabelku. Pochopte, že nepatřím do skupiny žen, která má hromadu kabelek.. Mám dvě kabelky a s z toho jednu sportovní, kterou jsem měla kolem 4 let, takže už na ten věk vypadá. Tak jsem si řekla, že by to teď chtělo něco nového a jiného. Při vstupu do prodejny už jsem z dálky viděla kabelku, která mi padla do oka. Takový ten tvar buřtíček, větší kabelka co drží tvar. No vlastně né že mi padla do oka, na jinou jsem se ani nepodívala a musela jsem mít tuto. Přicházím k ní a děsím se cenovky, podívám se a cena za kabelku 399,- Kč. Tak ji držím a nedám a říkám si, že je to dobrá cena. A mám hroznou radost, ale projdu kolem zrcadla a najednou mi projede hlavou myšlenka, ale ty boty se k tomu nehodí. Podotýkám, že mám skejťácké boty a na podpatky nejsem zvyklá. Velkou výhodou těch skejťáckých bot, že je můžu nosit během celého roku, dala jsem za ně asi 2.500,- Kč, ale mám je tak 5 let a pořád jim vůbec nic není.
Tak musíte uznat, že skejťácké boty se k takovéhle kabelce nehodí a tak jsem zašla podívat se na boty. Rovnou jsem věděla, že baleríny a takové nízké boty nechci. A najednou jsem je viděla. I podobná barva i materiál jako je na kabelce, hurá.. ale budou mít moji velikost? Hmm na prodejně je nevidím.. Sakra.. "Prosím Vás nemáte tyto boty ve velikosti 36? Moment, podívám se.. Máme tu poslední." Hurá mám i boty... Cena bot 549,- Kč. No a po nákupu bot jsem zašla ještě do tako fashion a tam jsem si koupila ještě 3 trička... Cena za tričko 99,- Kč.. hezký ne? A poslední zastávka byla v prodejně kik, když jsem tam byla naposledy zamilovala jsem se do krabiček na jídlo ze skla za velmi příjemné ceny. Vzhledem k tomu, že jsem si zaplatila jídelníček a mám ho již sestavený, začnu ho příští týden dodržovat a krabičky na jídlo se mi jistě budou hodit.. Nejmenší krabička stála 20,- Kč, vetší 25,- Kč a největší krabička, kterou jsem si dnes koupila stála 45,- Kč.
Povídání bylo dost, teď nějaké foto..








 Přeji hezký večer a za jakýkoli komentář budu ráda
Vaše Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.