sobota 15. března 2014

Spotřebováno část 2.

Hezký sobotní večer přeji..
Jsem tu s pokračováním článku o spotřebovaných produktech.. Od té doby se mi podařilo nastřádat ještě další, ale ty už budou zase v dalším článku.. Asi rovnou začneme..


Podařilo se mi spotřebovat tři produkty z mojí začátečnické sady od společnosti Lush. Jako nejlepší z těchto produktů se mi zdál peeling Let the good thing,božsky voněl, až tak, že jsem si koupila plné balení, pleť vyčistil skvěle a na mou mastnou pleť mi udělal velmi dobrou práci. Krém Vanishing, no krém dobrý, hezky voní, ale já jsem měla s krémem ten problém, že se mi dlouho vsakovat do pleti a zanechával ji na můj vkus poměrně mastnou. No a nejhorší z mého pohledu bylo Fair honey trade. Tak tady se přiznám, byla to pro mě nepřekonatelná vůně až zápach, všeobecně mi vadí med a proto, jsem tento produkt ani vyzkoušet nechtěla. A možná proto, jsem test dlouho odkládala a nakonec to už bylo příliš pozdě a já to musela vlít. Ale upřímně ani mi to nevadí.




Dále jsem spotřebovala odličovací ubrousky od ebelin, bylo to balení 140kusů, byly výborné a už mám další balení doma. Jako další jsem spotřebovala černé tekuté linky od essence, tyhle patří mezi jedny z nejlepších na které jsem kdy narazila, cena je tuším něco kolem 70 Kč, doma už používám další balení. Jde s vytvořit vykouzlit tenká i široká linka. Další spotřebovaný produkt bylo tekuté mýdlo z Rossmannu Isana. Kupovala jsem v době, kdy toto balení tuším vyšlo na 30,- Kč. Jako poslední produkt v této části je odlakovač na nehty. Ani nevím, kde jsem ho koupila, jen vím, že na odlakování znám mnohem lepší odlakovače.

Další část bude o produktech na obličej a jeho péči.



Začneme produkty od značky Dermacol, mám tu dva spotřebované produkty - osvěžující tonikum a odličovací voda. No je mi líto, ale tyto produkty mi vážně nesedly, po každém použití jsem měla ulepený obličej a to mi vážně vadí. Takže za mně ne. 


Další produkty jsou od značky ziaja. Odličovací mléko a čistící tonikum, oba produkty jsou s vůní a výtažkem okurky, která by měla pomoci s matnou pletí. Nutno dodat, že produkty hezky voněly, ale to je asi tak vše, na odlíčení to není pro mě to pravé. I když jsem používala současně oba produkty, tak mi to s pletí bohužel nijak nepomohlo, dokonce se mi zdálo že se mi po těchto produktech vytvořily nějaké pupínky. 


Balea, osvěžující tonikum bylo hrozné, ale pásky na nos byly vážně dobré. Jen si stejně koupím nějakou jinou značku, abych mohla porovnávat.


A jako poslední tu mám značku Avene, toto je mini balení, které jsem dostala v lékárně zdarma. Byl to krém na mastnou pleť a musím říct, že je úžasný, jen mě trochu mrzí ta cena, ale to se nedá nic dělat. Ještě koupi zvážím, ale je to krém, který mi na mou pleť pomohl a opravdu jsem se málo leskla.




Hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.