neděle 23. března 2014

Dnešní probuzení a nový životní styl..

Hezký večer přeji,
dnes jsem chtěla napsat článek už dopoledne, ale situace to nedovolila. Dnes to vážně hezky začalo..
Ráno v 6:30 ležím v posteli a říkám si, že slyším nějaké divné zvuky. Jako by někde kapala voda, hmm řeknu si, máme otevřenou ventilačku a prší, tak to jsou kapky na balkoně. Otočím se a všimnu si, že moje kočičky sedí v chodbě a koukají na strop a na zem.. To mi přišlo divné, tak jsem se zvedla a jdu do chodby. Stojím v chodbě a slyším ty zvuky kapající vody nějak intenzivně. Zvednu hlavu a zjistím, že máme mokré fleky na minerálních podhledech. Budím přítele a říkám mu, vstávej, kape nám v chodbě voda. To si děláš srandu. Začala jsem to vytírat, přítel nadzvedl minerální podhledy a ejhle, všude voda. Tak jde k sousedům nad nás a za chvíli se vrátí s tím, se paní nad námi prala a všechno jí vyteklo na podlahu a tím pádem i k nám. Ach jo a to jsem loni dělali rekonstrukci bytu, horší ale bylo, že ta voda tekla po rozvaděčích elektriky co máme na chodbě.. No řeknu vám parádní probuzení.. A takhle to vypadalo..




Před nějakou dobou jsem si koupila voucher na slevy.cz, na sestavení jídelníčku na půl roku s pohybovým plánem. Víte, již 8let, se léčím a má léčba spočívá v pravidelném podávání hormonů. Nebudu vás tu zatěžovat podrobnostmi, ale výsledek je ten, že za tuto dobu se mi moje váha několikrát zbláznila a i přesto, že si nemyslím, že jím špatně má váha si dělala co chtěla. Proto jsem si řekla, že jídelníček potřebuji sestavit od někoho kdo mi pomůže a bude vědět co a jak.
Slečna, která tuto službu prodávala, mi poslala dotazník, vyplnila jsem ho a poté mi přišel jídelníček na tři měsíce, po nich mi sestaví jídelníček nový. Taky jsem tam měla, že mám cvičit alespoň 3hodiny týdně a poslala mi i odkaz na video, které by mi doporučila. Řeknu vám, toho jídla je opravdu hodně. Budu vám postupně psát jak to funguje a zda mi to pomáhá. A teď vám ukáži foto mé zítřejší snídaně, svačiny, oběda a druhé svačiny. Jen nevím, jak to dostanu do kabelky a do práce..

všechna jídla pohromadě

snídaně : mléko, jahody a corn flakes

svačina : celozrnný chléb a cottage

oběd : kuskus s tuňákem a okurka

2. svačina : sojový rohlík, lučina linie, paprika


A jak jste na tom vy a diety? Zkoušeli jste nějaké nebo jste se sebou spokojené?
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.