úterý 4. února 2014

Dnešní look..

Hezký večer přeji..

Jak se máte na začátku února? Já to mám teď trochu hektické, jako účetní toho mám teď hodně, ale to je jedno, práci nechme být. 

Před chvilkou jsem se vrátila domů z ukázkové hodiny irských tanců. Původně jsem se chtěla přihlásit už na cestě tam, ale když jsem hodinu viděla, musím si to dobře rozmyslet. Přeci jen mě ukázka trochu zklamala. Když jsem na hodinu šla, měla jsem před sebou vidinu Lord of the dance, na jejichž vystoupení jsem byla v Pce, chápu, že to jsou několikaletí profíci, ale toto bylo vážně zklamání. Škoda a já bych tak chtěla zkusit něco nového a nějaký nový druh sportu nebo odreagování..

Co vás baví? Chodíte na nějaké sporty nebo tance? Ať už kvůli zlepšení fyzičky nebo kvůli hubnutí?






Dnešní look :

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Rimmel Stay Matte 

make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff a 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede effect Pressed Powder od Sleek
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige



Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivém víčku jsem použila stín On and on Bronze od Maybelline color tattoo a na něm Liquid metal od Catrice v odstínu 040 Under Treasure, v záhybu oka mám odstín nanda devi od Stila
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton













Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.