neděle 9. února 2014

Dnešní look...

Hezký den..
Dnes jsme měli v rodině oslavu narozenin, tak jsem se líčila na tuto příležitost. Vyzkoušela jsem nový make up a jsem z něj nadšená.



Na obličeji mám :
báze pod make-up - Stay Matte od Rimmelu
make-up - Bourjois foundation healthy mix v odstínu 51 Light vanilla
korektor pod oči - Fit me! od Maybelline v odstínu 15
korektor na nedokonalosti pleti - Catrice camouflage v odstínu 020 Light Beige
pudr - Fit me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka -  Rose Gold od Sleek
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek
lesk na rty : Infinite Shine od Catrice v odstínu 040 Like A Nude Life

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - v záhybu oka jsem použila odstín nanda devi od stila, ve vnitřním koutku jsem použila odstín číslo 2 a do středu pohyblivého víčka a do vnějšího koutku jsem použila odstín číslo 12, oba z paletky Undressed od MUA, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od Catrice
řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton





toto je fotka, jen pro představu, jak vypadalo líčení novým make upem, asi po 6hodinách

vše co jsem použila


Znáte někdo značku Bourjois a jaké s ní máte zkušenosti?
hezký večer přeje Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.