středa 26. února 2014

Něco málo nového...

Hezký večer přeji...
jsem tu zase a s velkou dávkou vážně dobré nálady.. Udělala jsem si radost a když jsem objednávala ze stránek Lushe pro kolegyně něco málo jsem si tam přihodila.Já vím,pro většinu z vás to nebude nic nového, ale někomu to třeba pomůže.

Objednala jsem si Curly Wurly, Ocean Salt, Breath of Fresh Air a s kolegyní jsem si napůl koupila šampuk Soak and Float. 3 věci z toho jsem už vyzkoušela a na jednu jsem ještě nenašla odvahu.

Curly Wurly - šampon na kudrnaté vlasy, má zvláštní konzistenci a je plný kokosu. Když jsem si s ním myla vlasy,byl trochu zvláštní pocit, jak na ramena padá strouhaný kokos, kterého je v šamponu opravdu hromada. Myslela jsem si, že udělat z této hmoty pěnu na vlasech bude fuška, ale mile mne to překvapilo. Vlasy mi krásně umyl, vlasy voní ještě teď, což je den po umytí a mám je krásně jemné a hebké. I kolegyně v práci si všimly, že mám vlasy jiné... A teď nějaké foto..







Ocean Salt - peeling na obličej z mořské soli a citrusů. Použila jsem ho zatím jen dvakrát, ale vůně je kouzelná, konzistence jakoby krémová, kousky soli jsou dost velké a na obličeji trochu drhnou, ale to mi nevadí. Na obličeji to trochu pálí, ale věřím, že mi hodně pomůže na mou mastnější pleť.







Další přípravek je  Breath of Fresh Air - jeden doma ještě mám, ale pomalu mi mizí, tak jsem si ho koupila, používám ho na dočistění pleti a má pro mně moc hezkou vůni. Pleť je po něm čistá a nelepí.

Poslední produkt, který jsem si koupila je Soak and Float, je to šampuk na lupy. S kolegyní jsme si ho koupily napůl, ale bože to je smrad. Jako vážně smrdí děsně, ale pokud bude fungovat budu ráda. Ovšem do doby než ho použiji poprvé jsem ho musela zadělat do pytlíku a zalepit velkou vrstvou izolepy a pro jistotu ještě zavřela do krabičky. No uvidíme jak bude fungovat.







To by bylo zatím vše, máte někdo něco od Lush? A jak vám tyto produkty vyhovují?
Za komentáře budu ráda..
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.