sobota 22. února 2014

Nákupy v tetě..

Hezký večer všem..
Včera jsem byla po práci v tetě drogerii, měla jsem tam v hledáčku dvě věci... První byla rtěnka od Rimmelu Moisture Renew v odstínu 210 Fancy. Tyto rtěnky už jsem měla dvě, vyhovuje mi jejich textura, hydratace. Výdrž nemají na celý den, ani na půl dne, ale mně to tolik nevadí. Spíše než nějaká barva je to světle růžová s leskem. Její cena byla 99,- Kč.





A druhá věc, pro kterou jsem si tam šla hlavně bylo deodorant od Garnieru. Přesný název je Garnier deodorant neo invisible dry-cream. Je to neviditelný krémový deodorant. Mají ho asi v 5 nebo 6 vůních, žádná jiná mě nezaujala krom této oranžové s názvem Fresh Blossom. Deodorant je bez alkoholu a po mé zkušenosti, vůně je příjemná a nevtíravá. Po nanesení nic nelepí a na oblečení nemám žádné stopy. Balení je z umělé hmoty a stačí obal zmáčknout a vytlačí se vám potřebné množství. Aplikátor je ve tvaru kolečka se třemi průřezy. Jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila. Jeho cena v akci byla 49,- Kč.




Máte někdo tento deodorant? A jaká vůně vám voní?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.