čtvrtek 6. února 2014

Nákupy po HK a dnešní look...

Hezký večer přeji,
dnes jsem toho po práci měla v plánu hodně, ale né vše se mi podařilo.. Nicméně na kosmetiku a drogerii jsem si čas našla, jak jinak, že.. Nejdříve jsem zašla do tety, ale tam jsem si nic nevybrala, poté jsem šla do DM drogerie, tam už jsem něco našla a nakonec jsem šla do tesca, a tam jsem si koupila co jsem hledala celý den.

Nakonec jsem tedy koupila :

1) rtěnka od Rimmelu
2) dvoufázový odličovač od Garnieru
3) micerální vodu od Garnieru
4) pudr od Maybelline z řady Fit me!
5) korektor od Mayblline z řady Fit me!
6) oční stín od Alverde
7) tužka na oči od Rimmelu Scandaleyes v šedé barvě






Jako první jsem si koupila rtěnku od Rimmelu Moisture Renew Lipstick v odstínu 180 Vintage Pink, cena rtěnky byla 99,- Kč. Koupila jsem ho v drogerii DM. Je to krásně tmavá starorůžová barva, do které jsem se zamilovala hned jak jsem ji viděla a za tu cenu jsem ji musela mít. Na rtech je příjemně krémová a dobře hydratuje.

na rtech Vintage Pink od Rimmel

Rimmel Vintage Pink




Jako druhý, v prodejně Tesco, jsem si koupila dvoufázový odličovač od Garnieru, jeden mám teď doma. Cena po slevě byla 89,- Kč. Slibuje, že po něm budete mít silnější řasy. Nechci kecat, ale mám pocit, že ano. Používám ho tak 2-3 týdny a řasy méně padají, jsou silnější.



Dále jsem si koupila, také v DM drogerii, v akci micerální vodu. Obsah je 400 ml, cena po slevě 144,- Kč. Už se na ní těším, až ji vyzkouším. Píšou, že se dá použít na všechny typy pleti.



V DM drogerii jsem si koupila i Scandaleyes eye shadow stick od Rimmelu v odstínu 004 Guilty Grey, cena 129,- Kč. Těch barev, které se mi líbily bylo mnohem víc, ale chtěla jsem na vyzkoušení jen jeden odstín. Tato tužka má v sobě mini třpytky, je hodně pigmentovaná. Jsem zvědavá jak zítra vydrží na oku.







Dále jsem náhodou našla ve výprodeji svůj první stín od značky alverde. Ve výprodeji mě stál 25,- Kč, je to odstín Dark Aubergine. Je to krásná tmavě fialová - švestková matná barva. Alverde ještě nemám, tak jsem na tento stín zvědavá.









No a poslední dva produkty jsou z řady FIT ME! od Maybelline. Tak tohle byl nadliský výkon. Pudr jsem jehnala v drogerii DM v odstínu 125, je krásně namletej, jemnej a přesně můj odstín. Hurá, na ten pudr jsem se vážně hodně těšila a konečně ho mám, jeho cena byla tuším něco kolem 150,- Kč. Krabička se mi líbí, je krásná černá, elegantní, navíc je v druhém patře i zrcátko a labutěnka. Ale mé srdce toužilo po korektoru od Maybelline. Ten jsem tedy našla, ale v Tescu. Vybrala jsem si odstín číslo 15, hlavně tedy pod oči a na projasnění. Jeho cena byla taky kolem 150,- Kč.


korektor Mayvelline z řady Fit Me! v odstínu 15






Jaké máte vy zkušenosti s řadou od Mayelline z kolekce Fit Me! ? A máte někdo rtěnku od Rimmelu?
Budu ráda za jakýkoli váš komentář.

Dnešní look :

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Rimmel Stay Matte 

make-up - Revlon Colorstay v odstínu 180 Sand Beige
korektor - Re-touch Light - reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - Suede effect Pressed Powder od Sleek

tvářenka : Rose Gold od Sleek

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine Eyeshadow base od Catrice
stíny - na pohyblivé víčko jsem použila odstín 04, v záhybu odstín 02 také od Gabriella Salvete (bohužel jse zde vidět, že jsou tyto stíny pro mě málo pigmentované)

řasenka - Dermacol Imperial Gold
obočí - Eye brow sltylist v odstínu 020 Date with Ash-ton









 
hezký večer přeje Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.