sobota 29. března 2014

Dnešní look..

Hezke sobotní odpoledne přeji..

Tam je tak krásně, takže mě teď čeká malé zahradničení.. Rozhodla jsem se, že si na balkon dám nějaké květináče a v práci nám zkomírala jedna kala, tak si ji dnes zasadím a budu doufat, že vykvete. Včera jsem se u nás v HK byla podívat na nově otevřené OBI, na jejich zahradní centrum. A poprvé v životě jsem viděla ananas na květině. Ne, nevzala jsem si ho, protože vím, že by mi to chcíplo. Já jsem ráda, že mi žijou orchideje, ale o nějaké velkém květení si mohu nechat zdát.

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Dermacol pearl energy pro rozjasnění a vyhlazení
make-up - Affinimat v odstínu 09 Opal Rose od Maybelline 
korektor - Fit me! v odstínu 15 od Maybelline
pudr - Smooth skin od NYC v odstínu Translucent
tvářenka - mix odstínu Spice 08 a Highlighteru 01 d NYX
rtěnka - Summer Love 617 od NYX a na tom mám lesk na rty od Catrice v odstínu 040 Like a nude life

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine od Catrice

stíny -na pohyblivé víčko jsem použila oční stín od Milani v odstínu 11 Caramel Brown, do vnějšího víčka a do záhybu oka jsem použila oční stín Obsessed z paletky Undress me too od MUA, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Dermacol Imperial mascara
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence
A teď už fotky hotového líčení...









Ještě fotky produktů..


všechny produkty

produkty na obličej

rozjasňovač a tvářenka

produkty na oči

Milani - 11 Caramel  Brown

Obsessed z paletky MUA





A dnes ráno jsem ještě měla čas na jednu masku od Freemana proti stresu. Oficiální popis : Zklidňující maska okamžitě absorbuje přebytečný pleťový maz, čistí a uvolňuje ucpané póry. Minerály z Mrtvého moře obsahují přírodní látky důležité pro udržení zdravé pleti. Levandule a bergamot mají relaxační aromaterapeutické účinky. Vhodná pro všechny typy pleti.





Přeji hezký den všem
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.