úterý 25. března 2014

Návštěva teta drogerie..

Hezký večer přeji všem..
Dnes to byl tedy náročný den, doufám, že vy jste na tom lépe.. Nicméně jsem si den zpříjemnila návštěvou drogerie teta. A jak jinak, něco jsem si odnesla..

Vzala jsem výrobky od značky Dermacol a Rimmel, na obě značky byla sleva..



Pořídila jsem si matující bázi od Dermacolu, kterou mám již ozkoušenou a nedám na ni dopustit. Dále jsem si pořídila od Dermacolu Pearl energy, rozjasňující bázi, mám od Dermacolu satin base, ale pomalu mi dochází, tak jsem šáhla po této variantě, tak uvidím. Poslední co jsem si od značky Dermacol vzala je noční sérum na řasy, po kterém by jste již po měsíci měly mít řasy delší až o 3mm.



Potkala jsem i stojan značky Rimmel, u kterého byl lísteček že mají na vše 25% slevu. Tak jsem neodolala a vzala jsem si rtěnku Moisture Renew v odstínu 200 Latino, krásná barvička a jako ostatní, které mám, že hezky pigmentovaná a hydratuje. Jako poslední jsem ve výprodejovém stojánku narazila na lak od Rimmelu, zaujala mě barvička, jakmile vyzkouším ukáži.






Tak to je vše. Jaké máte zkušenosti se značkou Rimmel a Dermacol? Máte některá z vás rtěnku Moisture Renew? A v jakém odstínu?

Za jakýkoli komentář budu ráda.

Hezký večer přeje Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.