neděle 23. března 2014

Líčení s paletkou od Glazelu..

Hezký večer..
V pátek jsem si jela pro paletku od značky Glazel, ve které jsem si stíny vybrala sama. Musela jsem ji hned vyzkoušet. Ta pigmentace je skvělá i na očním víčku. Na líčení vždy používám bázi pod stíny. Na celé pohyblivé víčko jsem použila zelený stín a do záhybu oka jsem použila šedý stín. Na fotce je to prostřední stín a stín vpravo ve spodní řadě.




Na obličeji mám :
báze pod make-up - 5 sec Perfect Blur od Garnieru
make-up - Affinimat v odstínu 09 OPAL ROSE od Maybelline 
korektor - Camouflage v odstínu 20 od Catrice
pudr - Fit Me! od Maybelline v odstínu 125 Nude Beige
tvářenka - 02 Pink me od essence z řady Be loud!
kontury a rozjasňovač - Face Contour Kit v odstínu Light od firmy Sleek 
rtěnka - Dermacol Lip Seduction v odstínu 07

Na očích :
báze pod stíny - Prime and fine od Catrice

stíny - na líčení jsem použila paletku Glazel, přes obě oči jsem použila tekutou linku od essence, řasenka miss sporty studio lash
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence
A teď už fotky líčení..








Znáte někdo značku Glazel? Jste s ní spokojeni?
Za jakýkoli komentář budu ráda
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.