pondělí 3. března 2014

Kouzelný balíček s Naked 3...

Hezký večer Vám přeji..

Jak jste se dnes všichni měli? V práci jsem sice měla blázinec, ale jinak to byl super den. Už dávno jsem se netěšila tak do práce jako dneska. Od rána jsem se těšila jak malá, no jak, s mojí výškou to je pravda. Ale v mailu jsem od pátku měla info od PPL, že mi dnes doručí balíček. Minulý týden jsem udělala objednávku ze stránek http://www.cosmetics4you.cz/ a dnes byl den doručení.
Už dlouho jsem přemýšlela, že si objednám alespoň jednu paletku Naked od Urban Decay. Já vím, je to drahé a není to nutné, ale když mě se nějak přihodilo, že jsem ji prostě chtěla.
Náhodou jsem minulý týden u jedné blogerky viděla článek na značku Hean. Blogerka si chválila rtěnky a mně se líbily oční stíny.  A náhodou měly na stránkách slevu na tuto kosmetiku. No a co čert nechtěl, měli na stránkách i kosmetiku Urban Decay a paletku Naked 3. Ach jo, já jsem se zamilovala..
Do košíku jsem toho naházela vážně hodně a potom jsem se zhrozila kolik to stálo. Nechala jsem to být a druhý den jsem se dívala do mailu a měla jsem tam mail od paní Blanky ze stránek, že jsem si něco dala do košíku a když tu objednávku dokončím dostanu i dárečky. Moc jsem přemýšlela a nakonec jsem se rozhodla. Z toho všeho jsem se nakonec rozhodla pro paletku Naked 3 a dále rtěnku od Hean a stíny od Hean do paletky.
No přestanu si vymýšlet pohádky a půjdeme rovnou k věci. Krabička přišla perfektně zabalená, vše uvnitř zabalené v bublinkové folii. No a už se to vše rýsovalo..







Začneme u značky Hean. Objednala jsem si rtěnku v odstínu cappucino, čtyři stíny do paletky v odstínech 809, 503, 293 a 882 a paletku. Jako dárky jsem dostala štěteček od Sigmy na oční linky- hurá a krémové stíny od Sigmy. Nutno dodat, že paletka je matná černá a magnetická, takže stíny hezky drží v paletce.















Ale to na co jsem se těšila nejvíce byla paletka Naked 3. Asi není potřeba psát, že paletka je krásná, hezky udělaná a stíny jsou úžasné.. Teď jsem jenom vložím nějaké foto, protože na tuto paletku budu dělat recenze a nějaké líčení. Ale musím říct, že stačí stíny jen lehce přetřít a jejich pigmentace je opravdu tak skvělá jak všichni říkali. Za ty peníze si myslím tato paletka stojí a proč si neudělat radost a alespoň jednou si nekoupit opravdu něco po čem vaše srdce touží?










Máte i vy nějakou drahou kosmetiku na kterou nedáte dopustit?
Líbí se Vám paletky od Urban Decay?
Budu ráda za každý váš komentář.
Lucka







Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.