neděle 2. března 2014

Lush - Soak and Float

Hezký večer...
Mám tu pro Vás jednu rychlovku.. Před chvílí jsem se konečně odhodlala a vyzkoušela šampuk od společnosti Lush s názvem Soak and Float. Tento šampuk mi byl doporučen slečnou na stránkách Lush.cz, když jsem jí napsala, že mám problémy s lupy. No jo trápí mě tento problém a už jsem vyzkoušela spoustu produktů, proto jsem se rozhodla, že zkusím tuto firmu. 

Oficiální popis výrobce zní : Účinný šampon proti lupům, který voní tak trochu jako asfalt Používáme silici z jalovce červenoplodého, protože zabírá proti mikrobům, které způsobují lupy. Co si budeme povídat, určitě budete raději trošku vonět jako čerstvě vyasfaltovaná silnice než mít ramena elegantního černého saka pokrytá lupy, že?


Už na stránkách Lush.cz jsem si přečetla recenze, že tento šampuk smrdí a nevoní, ale funguje.
Říkala jsem si, no třeba to nebude tak hrozné, přeci jen každá z nás cítí jinak a každému voní i smrdí něco jiného. No, milé dámy, smrdí to vážně strašně. V balíčku, ve kterém mi to přišlo, jsem toho měla víc, ale po otevření krabice to byl hrozný závan a já věděla co to je a že v tomto případě, měli ostatní pravdu. Šampuk jsem si objednala napůl s kolegyní, na zkoušku. S kolegyní jsme si ho rozřízly na půl a vyrazily jsem relativně spokojeně domů. Nutno dodat, že jsem si pytlíček s půlkou šampuku ovázala asi 10metry izolepy, aby mi nesmrděla kabelka. Můžu Vás ubezpečit, že to stejně nepomohlo a kabelka smrděla. 

Zní to teď až moc drsně? Možná, ale víte co? Když jsem dnes šampuk vyndala z toho obalu, ach jo, nedělalo mi to dobře, ale když jsem ho použila na vlasy, smrad se nějak ztratil. A celou tu dobu šamponování a pěnění jsem ho vůbec necítila. Zase to začalo, až když jsem ho odložila na okraj vany. Když jsem ho smývala z vlasů, vlasy jsem po něm měla hodně zacuchané, ale to mi vyřešil kondicionér Veganese od Lush. 

Nicméně první dojem po umytí je i přes ten smrad výborný. Veškeré viditelné lupy mi šampuk umyl, pokožka hlavy nijak nelechtá a ten smrad z vlasů cítit není..

Takže hurá, pokud mi to pomůže, přežiji to a budu se radovat ze zdravých vlasů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.