pátek 25. dubna 2014

Dnešní look..

Hezký večer přeji..

omlouvám se, že píší tak pozdě a navíc to bude dnes rychlovka, ale na víkend toho mám pro vás připraveného opravdu hodně. Nákupy, recenze, a tak.. A navíc mám hroznou radost, včera jsem si přečetla info, že jsem jednou z deseti výherkyň v soutěži u Astor CZ/SK a vyhraji paletku očních stínů. Už se těším až mi přijde výhra.

Ale k dnešnímu tématu.Tento týden jsem si koupila mono stín od uma cosmetics v odstínu thirteen, taková růžová barvička. Musela jsem ji dnes vyzkoušet.. Použila jsem bázi od UD, a tak mi stíny vydržely celý den.

Na obličeji mám :
báze pod make-up - Dermacol Satin make-up base
make-up - Revlon Colorstay v odstínu 150 Buff
korektor - Catrice Re-touch light-reflecting concealer v odstínu 020 Light Beige
pudr - All Matt Plus Shine Control Powder od Catrice v odstínu 010 Transparent
kontura obličeje - Mutli colour compact powder od Catrice v odstínu 010 Rose Beige
tvářenka - 03 - beautiful burgundy od uma cosmetics
rtěnka -Summer love od NYX

Na očích :
báze pod stíny - Urban Deacay Primer Potion v odstínu Eden, který jsem dostala jako vzorek k paletce Naked 3
stíny -do poloviny víčka jsem použila výše zmiňovaný odstín thirteen a do vnějšího koutku a do záhybu oka jsem použila odstín the colour purple, oba stíny od uma cosmetics, přes obě víčka jsem použila černou tekutou linku od essence Liquid link
řasenka - Studio Lash Instant Volume od miss sporty
obočí - Eye brow stylist v odstínu 020 Date with Ash-ton od Catrice, lash & brow gel mascara od essence
A teď už fotky hotového líčení...




Pro dnešek vše, přeji hezký zbytek večera a budu se těšit na zítra
Vaše Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.