neděle 6. dubna 2014

Spotřebované produkty...

Hezkou neděli přeji,
dnes pro Vás mám článek o spotřebovaných produktech. Nemůžu napsat, že je to za měsíc březen, protože tu to schromažďuji  o něco déle.. Ale vzhledem k tomu, že teď tu nemám nic co bych mohla v blízké době spotřebovat, článek je tu.

Bez zbytečného prodlužování rovnou přejdeme k věci..


Jako první tu mám sprchový gel, který jsem koupila na stránkách namalujse.cz. Byl s vůní jahod, ano voněl jako jahody, ale jako ta dětská žvýkačka. Bylo to až moc sladké. Ne zlé, ale znovu si ho nekoupím.
Balea sprchový gel limetka a aloe vera a limitka Hawaii, limetka a aloe vera mám už další balení v koupelně, miluji tu svěží vůni. S vůní Hawae, já už bych do toho znovu nešla, ale přítel se s ním koupal nejvíce.
Dále tu mám od Balei čistíce gel na smíšenou pleť. Slibuje stažení pórů a odstranění mazu. No krásně voní, maz na chvilku taky odstraní, ale za celé to balení jsem i nevšimla, že by se mi póry menšily nebo stáhly. Škoda.


3 balení tamponů na odlíčení nebo odlakování. Všechny jsou od značky Bel a všechny měly takové to prošívání, které mám na tamponcích ráda. Alespoň to drží tvar a netrhá se vám to v ruce.
Odličovací ubrousky od značky Synegreen. Hezky voní, vlhčené jsou akorát a dokáží odlíčit i takový make up jako například od značky Revlon.
Dále jsem spotřebovala sůl o koupele z prodejny Manufaktura. Tato sůl byla s vůni Mojita. Jediná "nevýhoda" je ta, že pokud si toho dáte do vany hodně je ta vůně až moc aromatická a hodně silná. Nicméně si časem koupím další sůl i jinou vůní.


No a teď řasenky : nemůžu říct, že bych ty řasenky úplně spotřebovala, ale jak jistě víte, když začnou vysychat přestanou dělat svoji službu, a proto je raději vyhodím.
Jako nejlepší řasenku z těchto vyhlašuji Gabriellu Salvete Diamante. Měla kartáček, který měl jinak dlouhé štětinky, jedna strana je hezky oddělila a druhá jakoby prodloužila. Dělala řasy hezké, ale bohužel já chci od řasenky prodloužení, které bude vidět a to tohle na mých řasách nedokázala.
Jako druhou nejlepší pro mě byla řasenka od Catrice Glamour doll, dokázala řasy hezky natočit a prodloužit, ale zase mi je neoddělila.
Poslední, pro mě nejhorší, Gabriella Salvete d´amore, tak ta mi řasy akorát slepila, jinak nic. Škoda, ale ani jednu řasenku už bych i znovu nekoupila.


Tak a teď tu máme věci od Lush. Mám tu dvě originální balení a 5 vzorečků. 


Jako plnou velikost tu mám Let the good times roll. Peeling, který neuvěřitelně krásně voní a vážně dobře čistí. Za mě 1. Dále tu mám pleťovou vodu Breath of fresh air. Na lahvičce je napsáno, že ho můžete použít na osvěžení nebo očištění. Krásná vůně a dočištění skvělé. Doma mám teď už druhou lahvičku.


A teď vzorečky. Mám tu Cosmetic lad, Mask of magnaminty, 9 to 5, Angel´s on bare a Happy joy. Co bych si pořídila znovu? 9 to 5 a Angel´s on bare. Oba prostředky hezky vyčistí pleť. Co bych si možná koupila Mask of magnaminty - obsahuje mátu peprnou a ta je hodně cítit, pro mě bohužel až příliš. A za mě ne? Kondicionér Happy joy, který mi vlasy moc rozčesat nepomohl a navíc už od Lush mám svého favorita mezi kondicionéry. Cosmetic lad - přípravek pro muže. Přítel ho použil párkrát po holení, ale nijak ho nenadchl.


Jako poslední část produktů tu mám peeling od Balei, je to zmenšené balení, které stojí asi 20,-Kč. Peeling je příjemný, vůně nevtíravá, i ty účinky byly o něco dlouhodobější. Další balení mám už doma.
Driclor, pokud máte některé problémy s pocením, tak tento produkt určitě znáte. Je to to jediné co mi na pocení funguje, a po tomto přípravku se nepotím. Asi to ale bude pěkný driák, protože se to nesmí používat celý den, kdy se holíte v podpaží, jinak se uškrábete, jak je to nepříjemné.
Jako poslední co tu mám je legendární báze od Urban Decay - anti aging, kterou jsem dostala jako dárek k paletce. Nebudu lhát, je to skvělá báze, stíny zůstaly na místě celý dlouhý den a ani se nehly. Jen kdyby to originální balení nebylo tak drahé.

Tak a to je vše.
Přeji krásný zbytek neděle
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.