čtvrtek 17. dubna 2014

Návštěva teta drogerie..

Hezký večer..

Ještě než se dostanu k tématu a to je moje dnešní radost, musím se s Vámi podělit i o jednu mou špatnou zkušenost.. Před nějakou dobou jsem si koupila na slevomatu jídelníček i s pohybem..Vrhla jsem se do něj s nadšením, ale po třech týdnech jsem zjistila, že jsem přibrala na kg i na cm.. A přibrala jsem přes kilo a pů. Což nebudu nalhávat, docela mě to vyděsilo. Takže se nedá nic dělat a musela jsem se vrátit do předchozího jídelníčku, který mi tedy vážně nechutná, ale hubnu po něm.

Ale teď už k tématu a to je moje dnešní návštěva v teta drogerii. Šla jsem tam kvůli tomu, že ode dneška mají 33% slevu na veškerý sortiment kosmetiky uma. Tuto kosmetiku mám ráda, a proto jsem se zašla podívat. Do oka mi padl jeden oční stín. Jeho název je the uma show. Mám z něj radost a proto jsem se hned po příchodu domů rozhodla s ním rychle něco zkusit. Do páru jsem s ním použila tmavší stín také od uma v názvu go, forrest go! Možná se zajdu podívat ještě na nějaký další stín..











Líčení byla rychlovka, jinak už jsem byla odlíčená, tak doufám, že se moc neleknete..
No a jako druhou věc, jsem si koupila voňavku od Mexx, Black Woman.. Tento týden jsem náhodou narazila na malou drogerii u nás v ulici, a tam mi prodavač dal přivonět a nastříkl mi trochu na zápěstí a já už při odchodu jsem věděla, že je to moje vůně. Tahle mě vystihuje úplně přesně. Není úplně sladká a opravdu mi hodně voní. A v tetě jsem 30ml EDT viděla za cenu 450,- Kč, což mi přijde dobrá cena a já jsem neodolala a koupila jsem si ji. Ale kdyby jste mě znali osobně, tak víte, že když mám něco hodně ráda, tak to používám málo, abych to rychle nespotřebovala, v tomhle jsem asi divná, ale mám to od mala.





Máte někdo stíny uma? A jak vám vyhovují? Jaká je vaše oblíbená vůně?
Za jakýkoli komentář budu ráda.

Hezký večer přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.