pátek 11. dubna 2014

Slibované balíčky..

Hezké páteční odpoledne přeji..

Mám tu pro Vás ještě dva resty s balíčky, které mi tento týden přišly a na které jsem čekala. Byl to balíček od Lush a druhý od Yankee Candle. Oba balíčky mi přišly ve středu, ale včera jsem věci z nich jela dovézt do práce kolegyním. Nedělala jsem totiž objednávku pouze pro sebe, ale i pro ně a bylo toho docela dost.

Nicméně, balíček z Yankee Candle obsahoval hromadu svíček, musím dodat, že jsem nevěděla jak ty svíčky voní a proto jsem si objednala ty svíčky votivní. To jsou ty zabalené v igelitu a bez skla. Koupila jsem si k tomu i svícínek, který je vážně roztomilý. Vůní pro sebe jsem si objednala celkem šest. Chválím super velký výběr na jejich stránkách, jako vážně kolem 90 vůní, to je hodně. A to je tak trochu zároveň i můj problém. S tím, že nemám pořádně možnost si jít svíčky někam očuchat, musím se spolehnout na daný popis vůně, který je napsán u vůně. I proto jsem si objednala ty malé svíčky na vyzkoušení a potom třeba vyberu velké balení. Moje vybrané vůně jsou : Bahama breeze, Sicilian lemon, Vanilla lime, Midsummer´s light, November rain a Fruit fusion. Nebudu vám taky nic předstírat, všechny voní hrozně krásně i přes ten igelit. A ten svícínek co jsem si objednala je roztomilej.







A jen pro představu objednávka, celková, i s tím co si objednaly kolegyně vypadala takto.








Musím, říct, že jsem to nevydržela a jednu si ihned zapálila a vážně jsem byla překvapená, jak krásně to voní a jak je to cítit. Postupně budu dávat vědět, jak mi které voní nebo nevoní.

Další balíček byl od značky Lush. Stala jsem se pomalu, ale jistě závislačkou na jejích produktech. Většina mi krásně voní a jejich produkty třeba na vlasy jsou pro moje vlasy vážně dobré. Všimla jsem si, že se mi méně mastí vlasy, co používám jejich produkty.

Tentokrát jsem si objednala pouze čtyři výrobky. Jeden tekutý kondicionér na vlasy, Veganese, který miluji. Jeho vůně je úchvatná, vlasy jsou po něm lesklé, lehké a krásně se rozčesávají. Druhé co jsem si objednala je tuhý kondicionér na vlasy, Jungle, tento kondicionér jsem si objednala ze zvědavosti, taky se mi líbí jeho vůně. Další co jsem si objednala byla má první balistika od Lush, Rose queen. No tak uvidíme jestli je to tak skvělé jak všichni píšou, hezky přes pytlíček voní a je Vážné dost velká. Poslední objednaný produkt je Tea tree water, pleťová voda pro mastnou pleť. Vše vyzkouším a napíši. Ještě jsem k tomu dostala tři vzorečky - Neon love, Dirty a Sea vegetable.








To je pro dnešek vše, jak jste na tom vy a Lush? A vy Yankee Candle? Máte nějakou oblíbenou vůni? Popřípadě jakou? Za komentáře budu ráda.

Hezký den přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.