úterý 29. dubna 2014

Nákup hydratačního krému..

Hezký večer..

Trochu později, ale přece.. V neděli jsem byla na kosmetice, po hodně dlouhé době. Paní kosmetička, mi tedy řekla, že na to, že se o pleť starám sama a doma, tak ji mám v dobrém stavu. Bylo mi řečeno, že mám pleť smíšenou a pleť v oblasti T-zóny se mi mastí z důvodu dehydratace.

Samozřejmě mi doporučila její kosmetiku, jde o značku Sothys, nabízela mi nějaké krémy, jejichž cena se pohybovala od 1 100,- Kč do 1 300,- Kč za velikost balení 30ml až 40ml. Nechci tady působit jako idiot, ale ta cena mi přišla vysoká. Nutno dodat, že po kosmetice jsem odcházela a můj obličej jakoby zářil, ale i tak. Paní kosmetička mi řekla, že na další návštěvu mám přijít až tak za 1,5 až 2 měsíce, ale chtělo by to, i z důvodu dehydratace pořídit si nějaký kvalitnější hydratační krém. Zeptala jsem se jí co říká na značku Vichy a nebo Avene, a bylo mi odpovězeno, že jsou tyto značky dobrou volbou v lékárnách a že asi nebudou tak cenově mimo..

Tak jsem si včera zašla do lékárny a poptala se tam. Od značky Avene jsem již nějaké vzorky na dehydratovanou pleť měla a moc mi vyhovovaly. Takž jsem spíše chtěla tuto značku.

Zeptala jsem se lékárnice i když jsem si před tím dělala nějaký průzkum na netu, cen a možností. Paní lékárnice velmi mile a ochotně poradila a kupodivu i to co jsem si našla na netu. Doporučena mi byla řada na dehydratovanou pleť. Přesněji Avene Hydrance Legere pro normální až smíšenou pleť. Když jsem v práci koukala na net a procházela si i ceny plus to poštovné, ve výsledku jsem v lékárně zjistila, že zaplatím o 2,- Kč více. A navíc to budu mít hned doma. Tak jsem si jedno to balení o velikosti 40ml vzala.

Po příchodu domů jsem si začala to balení více prohlížet a co musím pochválit je, že balení samotné je umělohmotná tubička, klasika, ale vnější obal je papírová krabička. Asi si říkáte, co je na to divného, divného nic, ale co mě překvapilo, že na tom byly papírové krabičky vlastně dvě. Jedna ve francoužštině, které nerozumím ani slovo a druhá krabička je na to nasunutá a je to tam vlastně vše přeložené do českého jazyka. Pro mě velmi příjemný fakt.

Krém takový je bílé barvy a po nanesení na pleť se hodně rychle vsákne a způsobuje zmatnění během několika minut. Použila jsem ho včera na noc, dnes na den a pleť se mi o něco méně celý den mastila.

Toto je takové pouze první info, recenze bude třeba tak po měsíci užívání.

Děkuji, že jste si našli čas a zítra bude slibovaný článek o nákupu v prodejně Fann parfumerie.






A jaký máte vy svůj oblíbený krém, kterým se staráte o svou pleť? A vaše oblíbená značka?

Pro dnešek je to vše.. hezký zbytek večera přeje
Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.