pondělí 28. dubna 2014

Vzorníky na nehty..

Hezký večer přeji..

Dnes tu mám takovou rychlovku. konečně mi z Číny přišly vzorníky na nehty. Trvalo to tak 3 týdny, ale nevadí. Objednávala jsem je na e-bay, kde jinde, že. Jeden ten vzorník, kde je 50 nehtů mě stál něco kolem 3 dolarů. Tak jsem si koupila rovnou dva. bála jsem se, že mi to přijde polámané, ale ldyž jsem otevřela obálku, byla jsem velmi mile překvapena. Vše dobře zabaleno do bublinek a rozloženo. Jak myslím rozloženo? No všechny ty nehty jsou ve výsledku na dlouhém šroubu na konci s matkou. Takže všechny ty umělé nehty si na ten šroub navlíknete a kdykoli si je můžete řadit jak chcete. Což se mi jako nápad líbí.

Takže v tuto chvíli jich mám celkem 100 a konečně si mohu udělat vzorník všech mým laků. Konečně zjistím kolik laků mám a třeba se budu hodně divit...








A jako lákadlo na další článek tu mám taštičku, ve které je...






Hezký večer přeje
Lucka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Radost mi udělá jakýkoli Váš komentář i kritika ze které se mohu poučit.. Děkuji za Váš čas.